Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:31Lite vomerande har ingen dött av. Inte lite 24h heller. Så farligt är det inte (säger han som blev avlyft under första upplagan:-( ).
Lite vomerande har ingen dött av. Inte lite 24h heller. Så farligt är det inte (säger han som blev avlyft under första upplagan:-( ).
Quote from Mari Johansson on 26 January 2010, 10:47Nej då Yvonne. Det är en fördel att ibland inte inse vad man ger sig in på. 🙂 Och även att vara lite knäpp. Du kommer att gilla detta. Jag skall i alla fall ha kul där. Har svårt att tro att Du kommer att ångra Dig efteråt... 🙂
Nej då Yvonne. Det är en fördel att ibland inte inse vad man ger sig in på. 🙂 Och även att vara lite knäpp. Du kommer att gilla detta. Jag skall i alla fall ha kul där. Har svårt att tro att Du kommer att ångra Dig efteråt... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:56Om man känner att illamåendet är på väg är det bra att äta och dricka lite extra. Det ska tydligen lugna magen. Instinkten är ju annars att göra tvärtom.
Om man känner att illamåendet är på väg är det bra att äta och dricka lite extra. Det ska tydligen lugna magen. Instinkten är ju annars att göra tvärtom.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:42Fy satan för detta illamående!!
(ursäkta, men det bara kom spontant)
Fy satan för detta illamående!!
(ursäkta, men det bara kom spontant)
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 12:03Att se möjligheter i spyan när andra bara ser problem är ultralöparens signum!.
😀
Att se möjligheter i spyan när andra bara ser problem är ultralöparens signum!.
😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:35Haha Anders - får jag sno det där citatet till Löparnas sidor på Ultradistanssidan?
Haha Anders - får jag sno det där citatet till Löparnas sidor på Ultradistanssidan?
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:42Absolut! 😀
och jag själv kommer forstättningsvis frekvent använda frasen...
"-Vomiting is also possible"
...i trängda situationer.
Absolut! 😀
och jag själv kommer forstättningsvis frekvent använda frasen...
"-Vomiting is also possible"
...i trängda situationer.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:54Jag tycker att ni tenderar att ge ultradistanslöpningen ett oförtjänt dåligt rykte.
Jag har egentligen aldrig sett folk spy i någon märkbar omfattning förrutom på förra årets Skövde 6-timmars då ett antal löpare led av sviterna från ett olyckligt val av
Jag tycker att ni tenderar att ge ultradistanslöpningen ett oförtjänt dåligt rykte.
Jag har egentligen aldrig sett folk spy i någon märkbar omfattning förrutom på förra årets Skövde 6-timmars då ett antal löpare led av sviterna från ett olyckligt val av
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 14:26Det spyddes ganska så friskt på TEC i fjol. Kent som van 100-milesklassen vann nog även på den punkten.
Det spyddes ganska så friskt på TEC i fjol. Kent som van 100-milesklassen vann nog även på den punkten.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 14:47Ja, vad gör man inte för att imponera på publiken och funktionärerna.
Ja, vad gör man inte för att imponera på publiken och funktionärerna.