Quote from Funbeat user on 7 December 2015, 16:20Tufft mål.. rekommenderar att du tar hjälp av en coach som skapar ett specifikt program för dig exempelvis Clas Björling, Ironcoach, Team snabbare eller liknande experter. Lycka till!
Tufft mål.. rekommenderar att du tar hjälp av en coach som skapar ett specifikt program för dig exempelvis Clas Björling, Ironcoach, Team snabbare eller liknande experter. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 7 December 2015, 19:58Tror att det är väldigt svårt att både konstruera och på ett vettigt sätt följa ett program för att klara en IM på ett specifikt tidsmål och extra svårt då det är ett relativt ambitiöst mål. Och anledningen till det är ju att det finns så många olika sätt
Tror att det är väldigt svårt att både konstruera och på ett vettigt sätt följa ett program för att klara en IM på ett specifikt tidsmål och extra svårt då det är ett relativt ambitiöst mål. Och anledningen till det är ju att det finns så många olika sätt
Quote from Funbeat user on 9 December 2015, 02:10Nej, absolut visst är det svårt att ha en plan som stämmer för alla. Eller det går väl inte,
men ville mer se generellt för att få inspiration till ihopsättning av egen plan.Tack för era svar!
Nej, absolut visst är det svårt att ha en plan som stämmer för alla. Eller det går väl inte,
men ville mer se generellt för att få inspiration till ihopsättning av egen plan.
Tack för era svar!
Quote from Funbeat user on 9 December 2015, 08:13Colting har en grov träningsplan för ett 11 timmars mål. Här kan du säkert plocka en del inspiration, http://www.colting.se/index.php?page=trana-triathlon&sub=ironman-del-1§ion=cykel&tag=2 , men med SUB10 som mål tror jag du gör klokt i att anlita en
Colting har en grov träningsplan för ett 11 timmars mål. Här kan du säkert plocka en del inspiration, http://www.colting.se/index.php?page=trana-triathlon&sub=ironman-del-1§ion=cykel&tag=2 , men med SUB10 som mål tror jag du gör klokt i att anlita en
Quote from Funbeat user on 9 December 2015, 10:42Yes har sett den. Japp så tror jag med egentligen. Men som sagt det, det var mest som inspiration till att göra ett eget. Annars tror jag med coach är vägen att gå om man ska satsa mot sub10. Tack för svar!
Yes har sett den. Japp så tror jag med egentligen. Men som sagt det, det var mest som inspiration till att göra ett eget. Annars tror jag med coach är vägen att gå om man ska satsa mot sub10. Tack för svar!