Quote from Guest on 9 November 2009, 15:34www.svensktriathlon.org/t2.aspx?p=107443 🙁
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2009, 15:44Men va fan ... 🙁
Men va fan ... 🙁
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 16:01IMGWORLD(t-)
Sorgligt att allt ska handla om profit!
IMGWORLD(t-)
Sorgligt att allt ska handla om profit!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 16:01Kan det vara kringkostnader för att kunna stänga av hela stan och räddningstjänst/sjukvård/polis som äter upp vinsterna? Varför inte flytta tävlingen utanför stan?
Kan det vara kringkostnader för att kunna stänga av hela stan och räddningstjänst/sjukvård/polis som äter upp vinsterna? Varför inte flytta tävlingen utanför stan?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 16:22Jo, kanske det, men de borde inte vara det. Klubbarna ska självklart betala för polisinsatsen!
Jo, kanske det, men de borde inte vara det. Klubbarna ska självklart betala för polisinsatsen!
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 16:42Polisens insatsar ska satsas på polisingripande mot virriga pendlare.
Polisens insatsar ska satsas på polisingripande mot virriga pendlare.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 21:41Än lever hoppet..."Förbundsstyrelsen kommer gemensamt med medlemmarna i våra föreningar att arbeta för att se vilka olika alternativ som finns för att få tävlingen på plats."
mvh
Roger
Än lever hoppet..."Förbundsstyrelsen kommer gemensamt med medlemmarna i våra föreningar att arbeta för att se vilka olika alternativ som finns för att få tävlingen på plats."
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 21:57Vart blir SM istället?
Vart blir SM istället?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 22:05Jag vet inte, ngn annan?
Jag vet inte, ngn annan?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 23:37Nä, tävlingen måste bli av! Jag har ju som mål att klippa 10 minuter på min förra tid! Tävlingen var bland det roligaste jag gjort. 🙂
Nä, tävlingen måste bli av! Jag har ju som mål att klippa 10 minuter på min förra tid! Tävlingen var bland det roligaste jag gjort. 🙂