Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:19Det går en motionssprint i Borås och Göteborg triathlon avgörs på olympisk distans i Hindås (det finns även motionsklass på sprintdistans). Båda var roliga tävlingar. Förra året gick de samma helg, Borås på lördagen och Hindås på söndagen, så jag körde bå
Det går en motionssprint i Borås och Göteborg triathlon avgörs på olympisk distans i Hindås (det finns även motionsklass på sprintdistans). Båda var roliga tävlingar. Förra året gick de samma helg, Borås på lördagen och Hindås på söndagen, så jag körde bå
Quote from j sollerman on 19 November 2009, 11:51Borås kanske vore nåt nästa år.
Borås kanske vore nåt nästa år.
Quote from Ingemar Lindgren on 19 November 2009, 17:18Är det inte dags att nån går in och säger att de hört rykten om att en annan sponsor kommer gå in och ta över evenemanget...?
Är det inte dags att nån går in och säger att de hört rykten om att en annan sponsor kommer gå in och ta över evenemanget...?
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 19:55Aj vilket skit. Vi hade samlat ihop 10 pers på mitt företag. B3IT. Alla toktaggade....
Aj vilket skit. Vi hade samlat ihop 10 pers på mitt företag. B3IT. Alla toktaggade....
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 21:44Vårt företag kör Lidingö Triathlon för fjärde året med koller, partners och kunder, kanske ett alternativ?
Vårt företag kör Lidingö Triathlon för fjärde året med koller, partners och kunder, kanske ett alternativ?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 10:37Ok, vad säger ryktena? Är det nån ny sponsor på G?
Ok, vad säger ryktena? Är det nån ny sponsor på G?
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 22:41Hej ! Först så är Stockholm en förort till Liidingö. Jävligt tråkigt att Stockholm tri läggs ner. Men för många kockar. IMG hade räknat med betydligt fler deltagare
Hoppas att SCT och Spif orkar genomföra nästa år i Rolandshovsparken där förutsättningarna
Hej ! Först så är Stockholm en förort till Liidingö. Jävligt tråkigt att Stockholm tri läggs ner. Men för många kockar. IMG hade räknat med betydligt fler deltagare
Hoppas att SCT och Spif orkar genomföra nästa år i Rolandshovsparken där förutsättningarna
Quote from j sollerman on 6 December 2009, 10:24Jag är nog inte den mest pålästa här men är inte 70.3 en halv IM? Hoppas Colting och co har värmt upp bassängen innan jag ska träna snart!
Jag är nog inte den mest pålästa här men är inte 70.3 en halv IM? Hoppas Colting och co har värmt upp bassängen innan jag ska träna snart!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 11:09Ja, 70.3 är HIM.
Ja, 70.3 är HIM.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 13:14Verkar som att det blir tävling i Stockholm i alla fall!
Stockholm Triathlon arrangeras 29 augusti 2010
2010-02-05 21:57Efter IMG:s beslut att inte arrangera Stockholm Triathlon 2010 har STF arbetat hårt med frågan hur tävlingen trots allt skall k
Verkar som att det blir tävling i Stockholm i alla fall!
Stockholm Triathlon arrangeras 29 augusti 2010
2010-02-05 21:57
Efter IMG:s beslut att inte arrangera Stockholm Triathlon 2010 har STF arbetat hårt med frågan hur tävlingen trots allt skall k