Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det går en motionssprint i Borås och Göteborg triathlon avgörs på olympisk distans i Hindås (det finns även motionsklass på sprintdistans). Båda var roliga tävlingar. Förra året gick de samma helg, Borås på lördagen och Hindås på söndagen, så jag körde bå

Borås kanske vore nåt nästa år.

Är det inte dags att nån går in och säger att de hört rykten om att en annan sponsor kommer gå in och ta över evenemanget...?

Aj vilket skit. Vi hade samlat ihop 10 pers på mitt företag. B3IT. Alla toktaggade....

Vårt företag kör Lidingö Triathlon för fjärde året med koller, partners och kunder, kanske ett alternativ?

Ok, vad säger ryktena? Är det nån ny sponsor på G?

Hej ! Först så är Stockholm en förort till Liidingö. Jävligt tråkigt att Stockholm tri läggs ner. Men för många kockar. IMG hade räknat med betydligt fler deltagare
Hoppas att SCT och Spif orkar genomföra nästa år i Rolandshovsparken där förutsättningarna

Jag är nog inte den mest pålästa här men är inte 70.3 en halv IM? Hoppas Colting och co har värmt upp bassängen innan jag ska träna snart!

Ja, 70.3 är HIM.

Verkar som att det blir tävling i Stockholm i alla fall!

Stockholm Triathlon arrangeras 29 augusti 2010
2010-02-05 21:57

Efter IMG:s beslut att inte arrangera Stockholm Triathlon 2010 har STF arbetat hårt med frågan hur tävlingen trots allt skall k