Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 08:41Han som kommer att veta först är Ola på förbundet, maila honom och fråga om du vill
ola.silvdahl@svensktriathlon.org
mvh
Roger
Han som kommer att veta först är Ola på förbundet, maila honom och fråga om du vill
ola.silvdahl@svensktriathlon.org
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:48Va trist, nu när jag precis kommit igång med träningen på allvar inför nästa sommar. Typiskt! Jaja, då får man väl rikta in sig på nån annan tävling istället. Nån av er här på forumet som kan tipsa om en kul tävling? Tävlingen i Stockholm skulle ju bli ku
Va trist, nu när jag precis kommit igång med träningen på allvar inför nästa sommar. Typiskt! Jaja, då får man väl rikta in sig på nån annan tävling istället. Nån av er här på forumet som kan tipsa om en kul tävling? Tävlingen i Stockholm skulle ju bli ku
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 09:57Säter kan rekommenderas! Trevlig stad och trevligt arrangemang!
Säter kan rekommenderas! Trevlig stad och trevligt arrangemang!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:46Väsby Triathlon eller Favoriten i Åkerberga om du vill hålla dig i Stockholmsområdet.
Väsby Triathlon eller Favoriten i Åkerberga om du vill hålla dig i Stockholmsområdet.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:36Det är ju inte omöjligt att det blir en tävling i sthlm ändå, men kanske i mindre skala i stil med Djurgården sprint som gick för några år sen.
Annars brukar Örserum vara en trevlig tävling.
Det är ju inte omöjligt att det blir en tävling i sthlm ändå, men kanske i mindre skala i stil med Djurgården sprint som gick för några år sen.
Annars brukar Örserum vara en trevlig tävling.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 12:51Lidingö triathlon är en rolig tävling i Sthlm. Där cyklar du på delar av lidingöloppets banan, cykelvägar och vissa stigar. Löpningen är i terrräng och kupera.
Det här är en tävling med glimten i ögat med mer fokus på att deltaga och ha skoj än "blodigt
Lidingö triathlon är en rolig tävling i Sthlm. Där cyklar du på delar av lidingöloppets banan, cykelvägar och vissa stigar. Löpningen är i terrräng och kupera.
Det här är en tävling med glimten i ögat med mer fokus på att deltaga och ha skoj än "blodigt
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:11Förutom då att Lidingö inte ligger i Stockholm, utan på landet;-)
Förutom då att Lidingö inte ligger i Stockholm, utan på landet;-)
Quote from Jonas Täng on 10 November 2009, 15:30Då är det ju tur att man fick prova på loppet innan det lades ner 🙂
Fast jag hade ju tänkt comebacka nästa år och vinna 🙁
Då är det ju tur att man fick prova på loppet innan det lades ner 🙂
Fast jag hade ju tänkt comebacka nästa år och vinna 🙁
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:38Hm, mycket Stockholmstävlingar. Nån här som provat tävlingen i Åhus? Eller kanske den i Umeå? Tänkte prova dem båda, dock inte samma år, jag tror de går samma helg i augusti.
Hm, mycket Stockholmstävlingar. Nån här som provat tävlingen i Åhus? Eller kanske den i Umeå? Tänkte prova dem båda, dock inte samma år, jag tror de går samma helg i augusti.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 21:42Åhus var trevlig och välorganiserad!
Åhus var trevlig och välorganiserad!