Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 13:52Svaret finns ju i skrift -begär ut det så du kan läsa hemma om och om igen!
Svaret finns ju i skrift -begär ut det så du kan läsa hemma om och om igen!
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 16:40Jodå Kerstin, det ska jag göra imorgon, (trots att jag vet att det retar dem på VC), men det är ju när jag läst allt och förstått det mesta som jag skulle vilja ha en ortoped eller möjligen en sjukgymnast att prata igenom det hela med.
Annica: Jag har va
Jodå Kerstin, det ska jag göra imorgon, (trots att jag vet att det retar dem på VC), men det är ju när jag läst allt och förstått det mesta som jag skulle vilja ha en ortoped eller möjligen en sjukgymnast att prata igenom det hela med.
Annica: Jag har va
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 16:44Du har mina djupaste sympatier på den punkten. Vilja men inte få, och dessutom inte vara så drabbad att man faktiskt vill avstå från träning... ush det är jobbigt. Det är ju annorlunda om man mår dåligt eller har så ont att det ger sig själv s a s, då är
Du har mina djupaste sympatier på den punkten. Vilja men inte få, och dessutom inte vara så drabbad att man faktiskt vill avstå från träning... ush det är jobbigt. Det är ju annorlunda om man mår dåligt eller har så ont att det ger sig själv s a s, då är
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 16:52Det jobbigaste för mig är ju att jag redan TVINGAS avstå från ridningen. Jag har egen häst som jag håller på och utbildar och nu måste jag stå vid sidlinjen och se på när mina medryttare gör så gott de kan trots att de börjat rida honom ganska nyss. Jobbi
Det jobbigaste för mig är ju att jag redan TVINGAS avstå från ridningen. Jag har egen häst som jag håller på och utbildar och nu måste jag stå vid sidlinjen och se på när mina medryttare gör så gott de kan trots att de börjat rida honom ganska nyss. Jobbi
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 18:07Här händer det grejjer!
Delvis positivt, men samtidigt helt vanvettigt negativt... Gick nämligen till min vårdcentral och fick ut röntgensvaret (trots en del knot från personalen som försökte hävda att jag inte skulle få ut dem utan min läkares tillstånd,
Här händer det grejjer!
Delvis positivt, men samtidigt helt vanvettigt negativt... Gick nämligen till min vårdcentral och fick ut röntgensvaret (trots en del knot från personalen som försökte hävda att jag inte skulle få ut dem utan min läkares tillstånd,
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 18:49Men jäklar vad bra och dåligt på en och samma gång!
Kan du ha åkt av en häst/cykel nån gång så att du fått benmärgsödem? Eller slagit i på något vis, om det var länge sedan?
Starkt av dig att stå på dig och läsa lagen för dem, klart du ska ha dina jou
Men jäklar vad bra och dåligt på en och samma gång!
Kan du ha åkt av en häst/cykel nån gång så att du fått benmärgsödem? Eller slagit i på något vis, om det var länge sedan?
Starkt av dig att stå på dig och läsa lagen för dem, klart du ska ha dina jou
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 19:25Jag har ju åkt av hästar otaliga gånger sen jag började rida på ridskola för 34 (!) år sen så, alltså, det har ju hänt... 😉 Brukar dock oftast slå i vänster höft eftersom jag nästan alltid trillar av åt vänster och den stora frågan är hur lång tid efter
Jag har ju åkt av hästar otaliga gånger sen jag började rida på ridskola för 34 (!) år sen så, alltså, det har ju hänt... 😉 Brukar dock oftast slå i vänster höft eftersom jag nästan alltid trillar av åt vänster och den stora frågan är hur lång tid efter
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 19:40Man ska nog åka i backen bra hårt om man slår i vänster höft så hårt att man får ödem i höger, det tror jag ju men jag är ingen expert på ödem! Fast det låter ju bra smärtsamt att bli kastad in i en vägg!
Å andra sidan har jag för mig (rätta mig om jag h
Man ska nog åka i backen bra hårt om man slår i vänster höft så hårt att man får ödem i höger, det tror jag ju men jag är ingen expert på ödem! Fast det låter ju bra smärtsamt att bli kastad in i en vägg!
Å andra sidan har jag för mig (rätta mig om jag h
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 20:29MYCKET teoretiskt när vi talar om mig... 😉
MYCKET teoretiskt när vi talar om mig... 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 19:14Hur går det för dig? Du får gärna hålla oss uppdaterade, om du vill.
Hur går det för dig? Du får gärna hålla oss uppdaterade, om du vill.