Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har skickat mina röntgenresultat till rehabkliniken och ska prata med dem i telefon imorgon. Tyvärr låter det lite på vår mailkonversation som att de tänker "fega ur" och bara våga föreslå promenader och vattenträning, men vi får se efter att vi prata

Här händer det grejjer!

1) rehabkliniken fegade ur lite grann och ville inte ge mig något träningsprogram, men tyckte att "du kan göra allt som inte gör ont", så jag har sprungit lite och vattentränat mer, men mest hållit mig till vanliga promenader med

Härligt. 🙂 Det var verkligen goda nyheter. Lycka till!

Efter många om och men! Skönt att du ska få den hjälp du borde få, synd bara att du måste slåss för att få den.

Annica: Jag tycker nog snarare att jag inte har behövt kämpa (men möjligen krångla lite?) för att få den? Vet andra med samma problematik som tvingats till sjukgymnastik i hur länge som helst och som sen ändå inte fått någon op. När det är ben mot ben som

Heja dig! Håller tummarna för att operationen lyckas så att du kan fortsätta rida!

Det kanske bara jag som är känslig, men jag tycker nog allt att det var några för många turer hit och dit för min smak. Men huvudsaken är att du får rätt vård, och att det går bra så du får börja rida igen!