Quote from Emma . on 12 May 2009, 16:31Hej, Jag har börjat importera pulskurvor till funbeat. Kan man jämföra pulskurvor med varandra i funbeat? Hur gör man då? Jag vill ju kunna jämföra och se om jag blir bättre!
Hej, Jag har börjat importera pulskurvor till funbeat. Kan man jämföra pulskurvor med varandra i funbeat? Hur gör man då? Jag vill ju kunna jämföra och se om jag blir bättre!
Quote from Camilla Höög on 12 May 2009, 21:55Öppna någons träningspass som har en pulskurva och jämför med din egen.
Jag har pulskurvor för så gott som alla mina pass så kika in där och se hur det funkar.
Öppna någons träningspass som har en pulskurva och jämför med din egen.
Jag har pulskurvor för så gott som alla mina pass så kika in där och se hur det funkar.
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 21:39JAg har problem med importen. History-filen gick bra men det funkar inte att ladda uoo det enskilda träningspasset.
Systemet hittar min klocka men IE säger sedan error om page när jag trycker på starta import. Stapeln stannar på 0%.
TAr gärna emot tips
JAg har problem med importen. History-filen gick bra men det funkar inte att ladda uoo det enskilda träningspasset.
Systemet hittar min klocka men IE säger sedan error om page när jag trycker på starta import. Stapeln stannar på 0%.
TAr gärna emot tips
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:19Lars: När du får felmeddelandet, kan du klicka på den gula symbolen nere i vänstra hörnet. Då får du upp ett fönster med detaljer om felet i (om detaljerna inte syns, klicka på knappen till vänster). Skicka mig felmeddelandet gärna.
Lars: När du får felmeddelandet, kan du klicka på den gula symbolen nere i vänstra hörnet. Då får du upp ett fönster med detaljer om felet i (om detaljerna inte syns, klicka på knappen till vänster). Skicka mig felmeddelandet gärna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 00:11Om någon skulle vilja berätta eller skriva till mig hur jag steg för steg ska gå tillväga för att få min träningsinfo från min garmin Forerunner 305 till Sporttracks skulle jag vara mycket tacksam. Har nu suttit och kämpat med detta i nästan 2 dagar. Är j
Om någon skulle vilja berätta eller skriva till mig hur jag steg för steg ska gå tillväga för att få min träningsinfo från min garmin Forerunner 305 till Sporttracks skulle jag vara mycket tacksam. Har nu suttit och kämpat med detta i nästan 2 dagar. Är j
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:21Hej,
du måste även ha installerat Garmins USB-drivrutiner som du kan hitta på www.garmin.se. Klicka på "Uppdateringar" och sedan "USB Uppdatering". Välj "USB Drivers version 2.2.1.exe" och spara på datorn.
Koppla ur klockan från USB och starta installa
Hej,
du måste även ha installerat Garmins USB-drivrutiner som du kan hitta på http://www.garmin.se. Klicka på "Uppdateringar" och sedan "USB Uppdatering". Välj "USB Drivers version 2.2.1.exe" och spara på datorn.
Koppla ur klockan från USB och starta installa
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:06tackar tackar Daniel!
tackar tackar Daniel!
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:46Det verkar inte som att kcal-fältet uppdateras när jag importerar min träning från min Garmin-klocka. Har det aldrig fungerat eller är det jag som har en felaktig inställning någonstans? Jag vill gärna få med den informationen...
Det verkar inte som att kcal-fältet uppdateras när jag importerar min träning från min Garmin-klocka. Har det aldrig fungerat eller är det jag som har en felaktig inställning någonstans? Jag vill gärna få med den informationen...
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 11:52Du får kanske specificera lite mer, för det har alltid fungerat för mig, senast för en vecka sedan: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=16010966
Fick du med max- och medelpuls?
Du får kanske specificera lite mer, för det har alltid fungerat för mig, senast för en vecka sedan: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=16010966
Fick du med max- och medelpuls?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 11:56Ja, pulsen kommer med. Tyvärr har jag inte klockan med mig, så jag kan inte verifiera att kcal finns i den. Däremot kan jag kanske komma i Garmin Training Center...
Kollade att min profil fanns med i klockan och det gjorde den.l
Vad är det jag behöver
Ja, pulsen kommer med. Tyvärr har jag inte klockan med mig, så jag kan inte verifiera att kcal finns i den. Däremot kan jag kanske komma i Garmin Training Center...
Kollade att min profil fanns med i klockan och det gjorde den.l
Vad är det jag behöver