Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:59, mobiltelefon och nödraket (ifall man trillar och bryter benet eller något). Jag är grymt nöjd med mitt "kärnkraftverk" GE 705.
Dock vill jag kunna addera två träningstillfällen till varandra i FB. Den funktion som finns nu är att man "slår ihop" två tr
, mobiltelefon och nödraket (ifall man trillar och bryter benet eller något). Jag är grymt nöjd med mitt "kärnkraftverk" GE 705.
Dock vill jag kunna addera två träningstillfällen till varandra i FB. Den funktion som finns nu är att man "slår ihop" två tr
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:43Olle, vad är det som händer? Nu dök denna tråd upp bland de olästa med alla inlägg från 30 maj 2008 markerade olästa?
Olle, vad är det som händer? Nu dök denna tråd upp bland de olästa med alla inlägg från 30 maj 2008 markerade olästa?
Quote from Camilla Höög on 17 September 2008, 10:54Jag har klarat mig från det problemet. Den dök upp för att du postade i den 🙂
Jag har klarat mig från det problemet. Den dök upp för att du postade i den 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:58Sorry, SBS. Sökte på "Garmin" och denna tråd dök upp. Hade markerat den som ointressant (sannolikt 30 maj 2008) men det hade tillkommit en massa inlägg i den sedan dess. Mitt fel, ska inte upprepas...
Sorry, SBS. Sökte på "Garmin" och denna tråd dök upp. Hade markerat den som ointressant (sannolikt 30 maj 2008) men det hade tillkommit en massa inlägg i den sedan dess. Mitt fel, ska inte upprepas...
Quote from Erica H on 23 September 2008, 22:41Jag saknar ackumulerad distans vid tidpunkt/ackumulerad tid vid distans i den grafiska presentationen. Alltså jag skulle via grafen på något sätt kunna utläsa hur länge jag sprungit vid tex 2, 4, eller 8km eller hur långt jag hunnit vid tex 10, 20, 30 min
Jag saknar ackumulerad distans vid tidpunkt/ackumulerad tid vid distans i den grafiska presentationen. Alltså jag skulle via grafen på något sätt kunna utläsa hur länge jag sprungit vid tex 2, 4, eller 8km eller hur långt jag hunnit vid tex 10, 20, 30 min
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 21:44Har en Forerunner 305. Hur gör man för att överföra gps-slingan till en verklig karta?
Har en Forerunner 305. Hur gör man för att överföra gps-slingan till en verklig karta?
Quote from Camilla Höög on 26 September 2008, 22:43Vad menar du med verklig karta?
Om du har sprungit en runda så sparas den i klockan. Sedan kan du överföra den till Funbeat och då får du en "verklig" karta där. Eller så synkar du med Training center eller Sporttracks och får "verkliga" kartor där.
Sedan
Vad menar du med verklig karta?
Om du har sprungit en runda så sparas den i klockan. Sedan kan du överföra den till Funbeat och då får du en "verklig" karta där. Eller så synkar du med Training center eller Sporttracks och får "verkliga" kartor där.
Sedan
Quote from ellen olsson on 26 September 2008, 22:53Kartor är kartor. Det är verkligheten som är verklig.
Kartor är kartor. Det är verkligheten som är verklig.
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 01:28Fredrik...Det stämmer precis. Och när verkligheten och kartan inte stämmer överrens så är det fel på verkligheten.
Det fick jag lära mig när jag höll på med orientering.
Lite OT, sorry.
Fredrik...Det stämmer precis. Och när verkligheten och kartan inte stämmer överrens så är det fel på verkligheten.
Det fick jag lära mig när jag höll på med orientering.
Lite OT, sorry.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 18:43Nu har jag provat att impoertera två pass från en Garmin 305 och det har gått bra, men när man går in i kalendern och tittar på träningen så summerar den inte rätt längts till höger. När det står t.ex 01:52:25 så tar den inte det över huvud taget utan jag
Nu har jag provat att impoertera två pass från en Garmin 305 och det har gått bra, men när man går in i kalendern och tittar på träningen så summerar den inte rätt längts till höger. När det står t.ex 01:52:25 så tar den inte det över huvud taget utan jag