Quote from Mikael Deling on 30 May 2008, 09:17Hmm... Låter som det som vi inom IT-branschen med facktermer kallar "strul". Jag har försökt ett antal gånger, lämnat importen på i bakgrunden under längre tid etc, men den har aldrig kommit förbi 0%. Filimporten funkar ju fint, så jag får nog nöja mig så
Hmm... Låter som det som vi inom IT-branschen med facktermer kallar "strul". Jag har försökt ett antal gånger, lämnat importen på i bakgrunden under längre tid etc, men den har aldrig kommit förbi 0%. Filimporten funkar ju fint, så jag får nog nöja mig så
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 14:24Har du senaste versionen av Garmins programvara installerad på din dator?
Har du senaste versionen av Garmins programvara installerad på din dator?
Quote from Mikael Deling on 2 June 2008, 08:57Japp! Fick min FR405 nyligen, laddade ner allt det senaste då. Tror det beror på min dator, jobbar för ett större företag och vissa funktioner är strypta eller gamla versioner av, och det är inget jag får göra nåt åt. Bara att gilla läget och köra filimpo
Japp! Fick min FR405 nyligen, laddade ner allt det senaste då. Tror det beror på min dator, jobbar för ett större företag och vissa funktioner är strypta eller gamla versioner av, och det är inget jag får göra nåt åt. Bara att gilla läget och köra filimpo
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 22:11Jag har heller aldrig haft några problem att importera till FunBeat från min 405:a
Jag har heller aldrig haft några problem att importera till FunBeat från min 405:a
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 00:01Kanon, fungerar bra min GF 405.
Kanon, fungerar bra min GF 405.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 08:25Har efter de senaste Funbeat-uppdateringarna noterat ett par småsaker i samband med importen (i alla fall från min FR305:a).
Om jag importerar flera pass på en gång så verkar den lilla kryssrutan som gör att man automatiskt kommer till nästa obehandlade
Har efter de senaste Funbeat-uppdateringarna noterat ett par småsaker i samband med importen (i alla fall från min FR305:a).
Om jag importerar flera pass på en gång så verkar den lilla kryssrutan som gör att man automatiskt kommer till nästa obehandlade
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 16:48Finns det några planer på att stödja .gpx när man vill lägga upp en träningsrunda?
Liknande som GPS visualizer, som har import från .gpx till Google Maps http://www.gpsvisualizer.com/
Finns det några planer på att stödja .gpx när man vill lägga upp en träningsrunda?
Liknande som GPS visualizer, som har import från .gpx till Google Maps http://www.gpsvisualizer.com/
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 14:55Ja det skulle vara grymt om det fanns stöd för gpx-filer!
Ja det skulle vara grymt om det fanns stöd för gpx-filer!
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 13:03Mmm...min Sony Ericsson C702 exporterar .GPX filer när jag är ute och motionerar och aktiverar trackern på den, vore ju trevligt om man kunde fått läsa in den här och fått informationen knuten till kartan 🙂
Mmm...min Sony Ericsson C702 exporterar .GPX filer när jag är ute och motionerar och aktiverar trackern på den, vore ju trevligt om man kunde fått läsa in den här och fått informationen knuten till kartan 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:52Bara för att väcka en vilande tråd...
Ett par önskemål:
-Kommer vi att kunna ändra axlarna? Jag vill inte se pulsvärden mellan 0-140, det är inte riktigt relevant under ett träningspass.
-Kommer avrundning funka lite bättre? Jag ser mitt tempo variera mel
Bara för att väcka en vilande tråd...
Ett par önskemål:
-Kommer vi att kunna ändra axlarna? Jag vill inte se pulsvärden mellan 0-140, det är inte riktigt relevant under ett träningspass.
-Kommer avrundning funka lite bättre? Jag ser mitt tempo variera mel