Quote from Fredrik Forsberg on 16 April 2008, 14:26Finns det någon webkomponent för polar att nyttja? Tror inte Olle komponerar en själv.
Finns det någon webkomponent för polar att nyttja? Tror inte Olle komponerar en själv.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 13:42Har nu äntligen köpt en Garmin 305. Har lite problem med att lyckas lägga över träningarna till Funbeat. Behöver också hjälp med hur jag snabbt kan växla klockan inställningar mellan cykel och löpning. Hur gör jag?
Har nu äntligen köpt en Garmin 305. Har lite problem med att lyckas lägga över träningarna till Funbeat. Behöver också hjälp med hur jag snabbt kan växla klockan inställningar mellan cykel och löpning. Hur gör jag?
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 16:14Vad är det inte som fungerar med överföringen till Funbeat?
Du har väl hittat till importsidan: http://www.funbeat.se/life/import/garmin.aspx
Det står sedan på sidan vad du ska göra för att importera, så följ instruktionerna.För att växla mellan aktivit
Vad är det inte som fungerar med överföringen till Funbeat?
Du har väl hittat till importsidan: http://www.funbeat.se/life/import/garmin.aspx
Det står sedan på sidan vad du ska göra för att importera, så följ instruktionerna.
För att växla mellan aktivit
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:21Stoppa passet och sen håll mode knappen intryckt ett tag så får man upp en meny. Där väljer man sport och sen trycker på start. Hoppas att det fungerar.
Edit. För långsam.
Stoppa passet och sen håll mode knappen intryckt ett tag så får man upp en meny. Där väljer man sport och sen trycker på start. Hoppas att det fungerar.
Edit. För långsam.
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 16:32Man behöver väl inte stoppa passet?
Man behöver väl inte stoppa passet?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 17:10Är det fler än jag som saknar att få med kadenskurvan när ni importerar data från Edge 705?
Är det fler än jag som saknar att få med kadenskurvan när ni importerar data från Edge 705?
Quote from Lars Mörrby on 21 May 2008, 17:54Någon som har en aning om hur man gör tvärt om, dvs exporterar från funbeat till klockan?
Jag har haft min GF301 i tre år och i går testade jag för första gången att inte bara använda den för att registrera mn träning utan också styra den, dvs jag knappa
Någon som har en aning om hur man gör tvärt om, dvs exporterar från funbeat till klockan?
Jag har haft min GF301 i tre år och i går testade jag för första gången att inte bara använda den för att registrera mn träning utan också styra den, dvs jag knappa
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 18:28tack, nu ska jag testa
tack, nu ska jag testa
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 19:02Jag lyckades med importeringen, jiipi.
Hur gör jag för att se i tabell form ex pulsen under träningspasset? 🙂
Jag lyckades med importeringen, jiipi.
Hur gör jag för att se i tabell form ex pulsen under träningspasset? 🙂
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 21:56I en graf menar du? Öppna kalendern, klicka på texten under en träning, dvs. din kommentar eller hastigheten.
I en graf menar du? Öppna kalendern, klicka på texten under en träning, dvs. din kommentar eller hastigheten.