Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det någon webkomponent för polar att nyttja? Tror inte Olle komponerar en själv.

Har nu äntligen köpt en Garmin 305. Har lite problem med att lyckas lägga över träningarna till Funbeat. Behöver också hjälp med hur jag snabbt kan växla klockan inställningar mellan cykel och löpning. Hur gör jag?

Vad är det inte som fungerar med överföringen till Funbeat?
Du har väl hittat till importsidan: http://www.funbeat.se/life/import/garmin.aspx
Det står sedan på sidan vad du ska göra för att importera, så följ instruktionerna.

För att växla mellan aktivit

Stoppa passet och sen håll mode knappen intryckt ett tag så får man upp en meny. Där väljer man sport och sen trycker på start. Hoppas att det fungerar.

Edit. För långsam.

Man behöver väl inte stoppa passet?

Är det fler än jag som saknar att få med kadenskurvan när ni importerar data från Edge 705?

Någon som har en aning om hur man gör tvärt om, dvs exporterar från funbeat till klockan?

Jag har haft min GF301 i tre år och i går testade jag för första gången att inte bara använda den för att registrera mn träning utan också styra den, dvs jag knappa

tack, nu ska jag testa

Jag lyckades med importeringen, jiipi.
Hur gör jag för att se i tabell form ex pulsen under träningspasset? 🙂

I en graf menar du? Öppna kalendern, klicka på texten under en träning, dvs. din kommentar eller hastigheten.