Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, inte mode accessoar. Däremot ville jag höra mig för ifall den sitter bra på armen även ifall jag inte har speciellt grova handleder. Det var allt. Men av vad jag kan förstå av debatt inläggen så gör den det. tack 😉

Tucker min FR 305 sitter bra. Jo den är stor men sitter skönt och jag ser siffrorna bra då....

Det som gör att GF305 sitter bra även på mindre handleder är att antenndelen liksom är vikt, så höljet är inte platt (som på vanliga klockor) utan lägger sig som ett "L" runt handleden där den vikta kanten hjälper till att hålla klockan på plats. Hoppsan

Jag har löjligt smala handleder och "maxar" nästan armbandet på min Polar. GF 305 sitter minst lika bra som min Polar. Armbandet på GF 305 tillåter betydligt smalare handleder än vad Polars standardarmband gör. Jag har dock aldrig hört någon klaga på att

Jag har aldrig prövat ngn garmin eller så så noga än så länge, jag har dock lite tråkiga erfarenheter av en del klockor som helt enkelt har för breda boetter, eller som kommer snett på när man drar åt armbandet, och här lät det mer som att önskan om en la

Fredrika: Jag förstod, och jag har aldrig sett den och är dessutom jättetrött. 🙂

Äntligen!

Snygg lösning med mergning av data mot redan registrerade pass.

Nu är det bara att få till en lösning för spinningen. Kadensgivare eller fotpod? Fotpod förefaller simplast enär kadensgivaren kräver montage/demontage vid varje pass. Men vad se

Fotpod är till för löpning så om du använder den vid spinning så ger den ett mått på något odefinierat som endast går att använda till att jämföra med andra spinningpass med fotpod.
Enklast är väl att du testar några gånger och ser om det funkar, men tänk

Kommer importen fungera från 405:an också?

Olle, kan du inte berätta om du håller på med polar-import också?