Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 00:45Nej, inte mode accessoar. Däremot ville jag höra mig för ifall den sitter bra på armen även ifall jag inte har speciellt grova handleder. Det var allt. Men av vad jag kan förstå av debatt inläggen så gör den det. tack 😉
Nej, inte mode accessoar. Däremot ville jag höra mig för ifall den sitter bra på armen även ifall jag inte har speciellt grova handleder. Det var allt. Men av vad jag kan förstå av debatt inläggen så gör den det. tack 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 04:32Tucker min FR 305 sitter bra. Jo den är stor men sitter skönt och jag ser siffrorna bra då....
Tucker min FR 305 sitter bra. Jo den är stor men sitter skönt och jag ser siffrorna bra då....
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:34Det som gör att GF305 sitter bra även på mindre handleder är att antenndelen liksom är vikt, så höljet är inte platt (som på vanliga klockor) utan lägger sig som ett "L" runt handleden där den vikta kanten hjälper till att hålla klockan på plats. Hoppsan
Det som gör att GF305 sitter bra även på mindre handleder är att antenndelen liksom är vikt, så höljet är inte platt (som på vanliga klockor) utan lägger sig som ett "L" runt handleden där den vikta kanten hjälper till att hålla klockan på plats. Hoppsan
Quote from ellen olsson on 14 April 2008, 09:10Jag har löjligt smala handleder och "maxar" nästan armbandet på min Polar. GF 305 sitter minst lika bra som min Polar. Armbandet på GF 305 tillåter betydligt smalare handleder än vad Polars standardarmband gör. Jag har dock aldrig hört någon klaga på att
Jag har löjligt smala handleder och "maxar" nästan armbandet på min Polar. GF 305 sitter minst lika bra som min Polar. Armbandet på GF 305 tillåter betydligt smalare handleder än vad Polars standardarmband gör. Jag har dock aldrig hört någon klaga på att
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:02Jag har aldrig prövat ngn garmin eller så så noga än så länge, jag har dock lite tråkiga erfarenheter av en del klockor som helt enkelt har för breda boetter, eller som kommer snett på när man drar åt armbandet, och här lät det mer som att önskan om en la
Jag har aldrig prövat ngn garmin eller så så noga än så länge, jag har dock lite tråkiga erfarenheter av en del klockor som helt enkelt har för breda boetter, eller som kommer snett på när man drar åt armbandet, och här lät det mer som att önskan om en la
Quote from Lotta Lindström on 14 April 2008, 20:09Fredrika: Jag förstod, och jag har aldrig sett den och är dessutom jättetrött. 🙂
Fredrika: Jag förstod, och jag har aldrig sett den och är dessutom jättetrött. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 15 April 2008, 22:35Äntligen!
Snygg lösning med mergning av data mot redan registrerade pass.
Nu är det bara att få till en lösning för spinningen. Kadensgivare eller fotpod? Fotpod förefaller simplast enär kadensgivaren kräver montage/demontage vid varje pass. Men vad se
Äntligen!
Snygg lösning med mergning av data mot redan registrerade pass.
Nu är det bara att få till en lösning för spinningen. Kadensgivare eller fotpod? Fotpod förefaller simplast enär kadensgivaren kräver montage/demontage vid varje pass. Men vad se
Quote from Camilla Höög on 16 April 2008, 08:03Fotpod är till för löpning så om du använder den vid spinning så ger den ett mått på något odefinierat som endast går att använda till att jämföra med andra spinningpass med fotpod.
Enklast är väl att du testar några gånger och ser om det funkar, men tänk
Fotpod är till för löpning så om du använder den vid spinning så ger den ett mått på något odefinierat som endast går att använda till att jämföra med andra spinningpass med fotpod.
Enklast är väl att du testar några gånger och ser om det funkar, men tänk
Quote from Christer Heinbäck on 16 April 2008, 08:18Kommer importen fungera från 405:an också?
Kommer importen fungera från 405:an också?
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 08:58Olle, kan du inte berätta om du håller på med polar-import också?
Olle, kan du inte berätta om du håller på med polar-import också?