Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:20Jag håller helt med dig Peter, det behövs de förbättringar du nämner. Jag antecknar!
Jag håller helt med dig Peter, det behövs de förbättringar du nämner. Jag antecknar!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:23Olle, anteckna då behovet/möjligheten att importera data från Polar-klockor. Säkert en och annan som skulle bli glad! Om du saknar exempelfiler etc. skickar jag gärna över några.
Olle, anteckna då behovet/möjligheten att importera data från Polar-klockor. Säkert en och annan som skulle bli glad! Om du saknar exempelfiler etc. skickar jag gärna över några.
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2008, 08:44Polar, Ja! Jag har också några kilo polarfiler... Från en rs800sd (som har en hel del data som en del enklare polarklockor inte har)
Polar, Ja! Jag har också några kilo polarfiler... Från en rs800sd (som har en hel del data som en del enklare polarklockor inte har)
Quote from Camilla Höög on 3 September 2008, 10:12Jag upptäckte precis att Google Chrome inte är kompatibel med Garmin Communicator Plugin. Det är inget som Funbeat kan göra något åt. Hoppas bara att Garmin snabbar på och fixar stöd för Chrome också eftersom jag spår att den kommer att bli stor som webbl
Jag upptäckte precis att Google Chrome inte är kompatibel med Garmin Communicator Plugin. Det är inget som Funbeat kan göra något åt. Hoppas bara att Garmin snabbar på och fixar stöd för Chrome också eftersom jag spår att den kommer att bli stor som webbl
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:11Johan & Christer: Antecknat redan!
Anders: Har också upptäckte det... Som sagt, vi får hoppas på Garmin.
Johan & Christer: Antecknat redan!
Anders: Har också upptäckte det... Som sagt, vi får hoppas på Garmin.
Quote from Åsa Tysklind on 4 September 2008, 15:48Får man önska så skulle jag vilja man kan få en graf på kadensen också.
Får man önska så skulle jag vilja man kan få en graf på kadensen också.
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2008, 17:27å på power o vindhastighet rel mark resp rel cykel...
å på power o vindhastighet rel mark resp rel cykel...
Quote from ellen olsson on 4 September 2008, 23:49😀
😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:33Fungerar jätte bra för mig att importera träningen från min GF305, tack Olle!
Jag skulle gärna vilja kunna se staplar för kilometertiden i stället för en kurva. I en kurva med momentanvärden visas ofta felaktigheter från GPS´n (missade positioner, star
Fungerar jätte bra för mig att importera träningen från min GF305, tack Olle!
Jag skulle gärna vilja kunna se staplar för kilometertiden i stället för en kurva. I en kurva med momentanvärden visas ofta felaktigheter från GPS´n (missade positioner, star
Quote from Camilla Höög on 11 September 2008, 10:53Garmin Communicator Plugin fungerar nu i Google Chrome!
Google fixade det. Den bygger på Mozilla så det var nog enklast och snabbast att lösa det genom att göra Chrome mer likt Firefox än att hoppas på att Garmin tar fram en ny plugin.
Garmin Communicator Plugin fungerar nu i Google Chrome!
Google fixade det. Den bygger på Mozilla så det var nog enklast och snabbast att lösa det genom att göra Chrome mer likt Firefox än att hoppas på att Garmin tar fram en ny plugin.