Quote from Guest on 22 March 2013, 10:56Workshop i Stockholm för dig som vill bli en bättre löpare.
Den 28 april anordnar Runday, tillsammans med personliga tränaren och kostrådgivaren Jenny Sunding och gymmet InMo, en heldag i löpningens tecken.
I programmet ingår löpträning med en personl
Workshop i Stockholm för dig som vill bli en bättre löpare.
Den 28 april anordnar Runday, tillsammans med personliga tränaren och kostrådgivaren Jenny Sunding och gymmet InMo, en heldag i löpningens tecken.
I programmet ingår löpträning med en personl
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 11:06Förlåt, jag har gnällt på er förut men kan inte låta bli.
Marknadsföring låter fint i teoriböckerna med sina tvister och lockelser, även jag har läst klassikerna på universitetet. Problemet är att Internet och sociala medier har gjort konsumenterna mer m
Förlåt, jag har gnällt på er förut men kan inte låta bli.
Marknadsföring låter fint i teoriböckerna med sina tvister och lockelser, även jag har läst klassikerna på universitetet. Problemet är att Internet och sociala medier har gjort konsumenterna mer m
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 11:10Tolkar det snarare som (er)bjuds, inget tvång att ta emot alltså.
Tolkar det snarare som (er)bjuds, inget tvång att ta emot alltså.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 11:55Ja just det ja, med dagens ortorexi är det ju inte säkert att någon faktiskt vill äta något.
Ja just det ja, med dagens ortorexi är det ju inte säkert att någon faktiskt vill äta något.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 11:57Nu är du gnällig, ingen äter väl kompendiet eller prylarna i goodiebagen.
Nu är du gnällig, ingen äter väl kompendiet eller prylarna i goodiebagen.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 11:58Håller själv en del kurser och utbildningar och litar därför på att lunch, två mellanmål och dryck är dyrare än tillverkningen av kompendiet.
Håller själv en del kurser och utbildningar och litar därför på att lunch, två mellanmål och dryck är dyrare än tillverkningen av kompendiet.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 12:04http://www.funbeat.se/about/advertise.aspx
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 13:22Håller med Niklas.
Håller med Niklas.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 13:30Håller med Tiger
Håller med Tiger
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:23Så här står det på hemsidan: "Pris: Bokar du in dig senast den 23/3 kostar workshopen 1 250kr, därefter betalar du ordinarie pris på 1500kr."
Jag håller med Tiger_!
Så här står det på hemsidan: "Pris: Bokar du in dig senast den 23/3 kostar workshopen 1 250kr, därefter betalar du ordinarie pris på 1500kr."
Jag håller med Tiger_!