Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 19:27Konstaterar att det är väldigt varierande reaktioner på den här typen av inlägg. Vissa får spira helt utan FB-poliser, vissa får det inte. 🙂
Konstaterar att det är väldigt varierande reaktioner på den här typen av inlägg. Vissa får spira helt utan FB-poliser, vissa får det inte. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 19:32Kristina, jag vet inte hur andra tänker men jag driver lite evenemang och säljer lite sportrelaterade saker som jag iofs inte tjänar så mycket på men är ändå kommersiellt. Jag har en gång gjort reklam här för en sån grej. Men jag försöker hela tiden avhål
Kristina, jag vet inte hur andra tänker men jag driver lite evenemang och säljer lite sportrelaterade saker som jag iofs inte tjänar så mycket på men är ändå kommersiellt. Jag har en gång gjort reklam här för en sån grej. Men jag försöker hela tiden avhål
Quote from Camilla Höög on 22 March 2013, 19:58Det avgörande är om personen som gör inlägget har egen vinning i det som skrivs.
I det här fallet är Lisa Nauclér en tränare på Runday vilket gör att hon har direkt vinning av det.
Det avgörande är om personen som gör inlägget har egen vinning i det som skrivs.
I det här fallet är Lisa Nauclér en tränare på Runday vilket gör att hon har direkt vinning av det.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 20:01Nja det stämmer inte. Minst en person har ganska nyligen fått göra reklam i knosende ro här på Bettan, och hade vinning av det. Mig stör det inte, inte ett smack, men jag driver inte den här typen av arrangemang själv.
Men det här sköter väl Olle om kan
Nja det stämmer inte. Minst en person har ganska nyligen fått göra reklam i knosende ro här på Bettan, och hade vinning av det. Mig stör det inte, inte ett smack, men jag driver inte den här typen av arrangemang själv.
Men det här sköter väl Olle om kan
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 20:16Vad stämmer inte Kristina?
Vad stämmer inte Kristina?
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 20:21"Det avgörande är om personen som gör inlägget har egen vinning i det som skrivs."
Så var det i tråden som inte blev åttutad också. Men den kanske missades, även om det var mkt aktivitet i den.
Som sagt, jag störs inte. 🙂
"Det avgörande är om personen som gör inlägget har egen vinning i det som skrivs."
Så var det i tråden som inte blev åttutad också. Men den kanske missades, även om det var mkt aktivitet i den.
Som sagt, jag störs inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 20:23För övrigt förstår jag din syn på det hela också, Christer. Lite annan sits när man själv är arr.
För övrigt förstår jag din syn på det hela också, Christer. Lite annan sits när man själv är arr.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 21:10spara era pengar och åk till Kenya och bli inspirerad och bli en bättre löpare (t+)
spara era pengar och åk till Kenya och bli inspirerad och bli en bättre löpare (t+)
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2013, 21:22Men Kristina det är det avgörande iaf. Men det är klart att all smygreklam inte upptäcks men principen stämmer ju ändå! Jag förstår inte vad du säger faktiskt!
För att uttrycka sig drastiskt så är ett brott ett brott även om det inte upptäcks!
Men Kristina det är det avgörande iaf. Men det är klart att all smygreklam inte upptäcks men principen stämmer ju ändå! Jag förstår inte vad du säger faktiskt!
För att uttrycka sig drastiskt så är ett brott ett brott även om det inte upptäcks!
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 21:51Det är inte avgörande för om Bettanmedlemmarna ska reagera menade jag, inte om det är ok regelmässigt eller inte.
För övrigt var du väldans aktiv i tråden jag syftar på, men du kanske inte tänkte på vad den handlade om. 🙂 Team Nordic Trail....
http://
Det är inte avgörande för om Bettanmedlemmarna ska reagera menade jag, inte om det är ok regelmässigt eller inte.
För övrigt var du väldans aktiv i tråden jag syftar på, men du kanske inte tänkte på vad den handlade om. 🙂 Team Nordic Trail....
http://