Quote from Camilla Höög on 22 March 2013, 22:43Jag anser att om man gör reklam för sina egna arrangemang här så ska man vara väldigt tydlig med vem man är och varför man skriver det man skriver.
Miranda Kvist är betydligt tydligare kring Team Nordic Trail, men jag tycker att det ska vara ännu tydliga
Jag anser att om man gör reklam för sina egna arrangemang här så ska man vara väldigt tydlig med vem man är och varför man skriver det man skriver.
Miranda Kvist är betydligt tydligare kring Team Nordic Trail, men jag tycker att det ska vara ännu tydliga
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 23:38Jag håller med dig Kristina. Reglarna/ etiken är lite otydliga kring det här. Det verkar beror på vem man är snarare än situationen runtomkring.
Jag håller med dig Kristina. Reglarna/ etiken är lite otydliga kring det här. Det verkar beror på vem man är snarare än situationen runtomkring.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 23:50Är inte i själva verket varje lopp som läggs upp här av någon som är inblandad i arrangemanget egentligen reklam? Och vem vet vilka skribenter som är sponsrade av vilka sko- och kläd- eller utrustningsmärken när något rekommenderas i en tråd?
Jag har fak
Är inte i själva verket varje lopp som läggs upp här av någon som är inblandad i arrangemanget egentligen reklam? Och vem vet vilka skribenter som är sponsrade av vilka sko- och kläd- eller utrustningsmärken när något rekommenderas i en tråd?
Jag har fak
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 00:32Jag håller med Kristina. Miranda kunde utan ilskna kommentarer göra reklam för ett arrangemang som visade sig kosta 1695:- först när man klickade sig igenom ders sida, medan Lisa inte fick göra reklam för liknande typ av arrangemang som visade sig kosta 1
Jag håller med Kristina. Miranda kunde utan ilskna kommentarer göra reklam för ett arrangemang som visade sig kosta 1695:- först när man klickade sig igenom ders sida, medan Lisa inte fick göra reklam för liknande typ av arrangemang som visade sig kosta 1
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 01:28Fast runday är ändå ganska känd och såsom Miranda har gjort en massa gratis grejer. Jag vill inte hänga ut folk, det är inte roligt. Skulle dock vara bra med mer tydlighet med vad är okej och inte okej på forumet.
Fast runday är ändå ganska känd och såsom Miranda har gjort en massa gratis grejer. Jag vill inte hänga ut folk, det är inte roligt. Skulle dock vara bra med mer tydlighet med vad är okej och inte okej på forumet.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 07:05God morgon!
Jag känner att jag ånyo vill förtydliga att jag inte störs av den här typen av erbjudanden i trådarna. Ev tvistefrågor kring detta får Funbeats ägare ta hand om.
Ha en bra dag! 🙂
God morgon!
Jag känner att jag ånyo vill förtydliga att jag inte störs av den här typen av erbjudanden i trådarna. Ev tvistefrågor kring detta får Funbeats ägare ta hand om.
Ha en bra dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 12:41Håller med Kristina helt.
Håller med Kristina helt.
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2013, 19:40Jag erkänner att jag fattade inte att hon tog betalt för det hon pratade om. Annars hade jag klagat där också förstås. Jag har träffat Miranda en gång och jag har träffat Charlotte på RunDay en gång också - det är inget kompis-tänk utan jag insåg bara int
Jag erkänner att jag fattade inte att hon tog betalt för det hon pratade om. Annars hade jag klagat där också förstås. Jag har träffat Miranda en gång och jag har träffat Charlotte på RunDay en gång också - det är inget kompis-tänk utan jag insåg bara int
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:41🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 23:39Hjälp!!! Hade jag haft någon aning om att detta kunde vara så känsligt hade jag aldrig lagt upp detta! Bakgrunden är att vi anordnade ett träningsläger i höstas som sålde ut väldigt snabbt och vi fick då många mail från människor som önskade att vi hade i
Hjälp!!! Hade jag haft någon aning om att detta kunde vara så känsligt hade jag aldrig lagt upp detta! Bakgrunden är att vi anordnade ett träningsläger i höstas som sålde ut väldigt snabbt och vi fick då många mail från människor som önskade att vi hade i