Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningImprove Your Run!
You need to log in to create posts and topics.

Mikael, visst finns en risk för backfire och badwill när någon tipsar om något vilket uppfattas som reklam. Å andra sidan är varje lopp som läggs upp här på Funbeat någon form av marknadsföring. Likaså varje tips om skor, utrustning inklusive länkar till

Runday trodde de nog det var accepterat, med tanke på att andra fick enbartpositiv reapons på liknande inlägg.

Att jämföra lopp som läggs in via en lopp-funktion i Funbeat med att lägga ut kommersiella annonser i forumet är att jämföra äpplen med päron. Alla vet att lopp i de flesta fall kostar pengar och att de organiseras av någon typ av organisation som har ett

Äh, det stora (enda?) problemet med alla lopp som läggs upp tycker jag är att de kommer upp som en ny diskussionstråd som jag måste markera som ointressant.
Möjligen skulle jag kunna acceptera att de kom upp då någon skrev ett inlägg i tråden.

En sak ja

Jag var inte ute efter att loppen ska betala. Det jag menar är att det finns ekonomi bakom loppen, samtidigt som det finns ett behov hos medlemmarna att läsa om loppen och diskutera dem.

Det har också hänt här att folk dragit igång någon verksamhet därf

Anders - håller inte med. Möjligen som att jämföra Granny Smith med Red Delicious. Visserligen sant att man kan filtrera bort loppen - och detta bör IMHO göras ännu enklare. Bort med loppen från trådarna.
Men jag föreslår i så fall omvänd strategi - att

Förresten - hur kan jag Egentligen veta att trådarna om Funbeats död inte är sponsrade av Jogg.se... 😉

😀

...eller att du är betald av Olle för att skriva just det...?

😀

Konspirationsteorierna flödar…

Kan det även vara så att Runday iscensatte månlandningen?