Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 01:06Mikael, visst finns en risk för backfire och badwill när någon tipsar om något vilket uppfattas som reklam. Å andra sidan är varje lopp som läggs upp här på Funbeat någon form av marknadsföring. Likaså varje tips om skor, utrustning inklusive länkar till
Mikael, visst finns en risk för backfire och badwill när någon tipsar om något vilket uppfattas som reklam. Å andra sidan är varje lopp som läggs upp här på Funbeat någon form av marknadsföring. Likaså varje tips om skor, utrustning inklusive länkar till
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 07:36Runday trodde de nog det var accepterat, med tanke på att andra fick enbartpositiv reapons på liknande inlägg.
Runday trodde de nog det var accepterat, med tanke på att andra fick enbartpositiv reapons på liknande inlägg.
Quote from Camilla Höög on 25 March 2013, 09:04Att jämföra lopp som läggs in via en lopp-funktion i Funbeat med att lägga ut kommersiella annonser i forumet är att jämföra äpplen med päron. Alla vet att lopp i de flesta fall kostar pengar och att de organiseras av någon typ av organisation som har ett
Att jämföra lopp som läggs in via en lopp-funktion i Funbeat med att lägga ut kommersiella annonser i forumet är att jämföra äpplen med päron. Alla vet att lopp i de flesta fall kostar pengar och att de organiseras av någon typ av organisation som har ett
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2013, 09:14Äh, det stora (enda?) problemet med alla lopp som läggs upp tycker jag är att de kommer upp som en ny diskussionstråd som jag måste markera som ointressant.
Möjligen skulle jag kunna acceptera att de kom upp då någon skrev ett inlägg i tråden.En sak ja
Äh, det stora (enda?) problemet med alla lopp som läggs upp tycker jag är att de kommer upp som en ny diskussionstråd som jag måste markera som ointressant.
Möjligen skulle jag kunna acceptera att de kom upp då någon skrev ett inlägg i tråden.
En sak ja
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 10:11Jag var inte ute efter att loppen ska betala. Det jag menar är att det finns ekonomi bakom loppen, samtidigt som det finns ett behov hos medlemmarna att läsa om loppen och diskutera dem.
Det har också hänt här att folk dragit igång någon verksamhet därf
Jag var inte ute efter att loppen ska betala. Det jag menar är att det finns ekonomi bakom loppen, samtidigt som det finns ett behov hos medlemmarna att läsa om loppen och diskutera dem.
Det har också hänt här att folk dragit igång någon verksamhet därf
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 12:31Anders - håller inte med. Möjligen som att jämföra Granny Smith med Red Delicious. Visserligen sant att man kan filtrera bort loppen - och detta bör IMHO göras ännu enklare. Bort med loppen från trådarna.
Men jag föreslår i så fall omvänd strategi - att
Anders - håller inte med. Möjligen som att jämföra Granny Smith med Red Delicious. Visserligen sant att man kan filtrera bort loppen - och detta bör IMHO göras ännu enklare. Bort med loppen från trådarna.
Men jag föreslår i så fall omvänd strategi - att
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 12:36Förresten - hur kan jag Egentligen veta att trådarna om Funbeats död inte är sponsrade av Jogg.se... 😉
Förresten - hur kan jag Egentligen veta att trådarna om Funbeats död inte är sponsrade av Jogg.se... 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 13:30😀
😀
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2013, 14:46...eller att du är betald av Olle för att skriva just det...?
...eller att du är betald av Olle för att skriva just det...?
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 15:25😀
Konspirationsteorierna flödar…
Kan det även vara så att Runday iscensatte månlandningen?
😀
Konspirationsteorierna flödar…
Kan det även vara så att Runday iscensatte månlandningen?