Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 23:43varför slösa bort era pengar på skit?!
åk till Kenya och träna! så får ni ett grymt bra träningsläger till en billig peng (t+)
och ni får frukost,lunch,middag,kvällsmål,mellanmål,m.m! haha (H)
och träna med de bästa i världen.
varför slösa bort era pengar på skit?!
åk till Kenya och träna! så får ni ett grymt bra träningsläger till en billig peng (t+)
och ni får frukost,lunch,middag,kvällsmål,mellanmål,m.m! haha (H)
och träna med de bästa i världen.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 09:34Det är väl inget fel att informera om er verksamhet? om det klart och tydligt framgår var det kommer ifrån, och vem som får betalt? och kanske kolla med Olle om saken?
Det knepiga är ju att om någon som varit med på er verksamhet vill, men inte är knuten
Det är väl inget fel att informera om er verksamhet? om det klart och tydligt framgår var det kommer ifrån, och vem som får betalt? och kanske kolla med Olle om saken?
Det knepiga är ju att om någon som varit med på er verksamhet vill, men inte är knuten
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 11:31Det är väl inte så svårt egentligen, kommersiella arrangemang ska annonseras kommersiellt, dvs med en banner e d så Olle får del av inkomsterna och kan använda dem till att förbättra Funbeat.
Vid gråzonsproblem frågar man Olle först. Det borde man fatta s
Det är väl inte så svårt egentligen, kommersiella arrangemang ska annonseras kommersiellt, dvs med en banner e d så Olle får del av inkomsterna och kan använda dem till att förbättra Funbeat.
Vid gråzonsproblem frågar man Olle först. Det borde man fatta s
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 12:29Jo visst, men om jag som deltagare lägger upp t ex något av Vasaloppets eller Vätternrundans lopp, eller Bysjöloppet i Åtvidaberg så gör jag det av allmänt intresse, och för att jag vet att flera här är intresserade, vill diskutera loppet och få en påmin
Jo visst, men om jag som deltagare lägger upp t ex något av Vasaloppets eller Vätternrundans lopp, eller Bysjöloppet i Åtvidaberg så gör jag det av allmänt intresse, och för att jag vet att flera här är intresserade, vill diskutera loppet och få en påmin
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 14:46Jättebra ide. För svenska lopp. Kanske en avgift på 300-500 spänn för att lägga upp ett lopp? Det skulle dessutom minska antalet dubletter.
Eller att det var gratis att lägga upp dem i loppkalendern, så man kan spara egna tävlingsberättelser, men om man
Jättebra ide. För svenska lopp. Kanske en avgift på 300-500 spänn för att lägga upp ett lopp? Det skulle dessutom minska antalet dubletter.
Eller att det var gratis att lägga upp dem i loppkalendern, så man kan spara egna tävlingsberättelser, men om man
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:00Jag lägger upp ungefär 50 lopp om året som det är idag. Tror du jag skulle fortsätta med det om jag var tvungen att betala? 😉
Jag lägger upp ungefär 50 lopp om året som det är idag. Tror du jag skulle fortsätta med det om jag var tvungen att betala? 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:12Ja precis, då skulle det behövas folk i varje klubb som la upp loppen för klubbarnas pengar, och de skulle behöva sätta av en del av sin budget för att vara med på Funbeat ... så var går gränsen?
Ja precis, då skulle det behövas folk i varje klubb som la upp loppen för klubbarnas pengar, och de skulle behöva sätta av en del av sin budget för att vara med på Funbeat ... så var går gränsen?
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:27Funbeat har i stort sett noll betydelse för lopparrangörer. Sätter man priset 10 kr för att lägga upp ett lopp här så är det ett säkert sätt att döda lopptabellen på webbplatsen. Funbeat har faktiskt redan hamnat i bakvattnet. Dagens Premiärmilen är ett b
Funbeat har i stort sett noll betydelse för lopparrangörer. Sätter man priset 10 kr för att lägga upp ett lopp här så är det ett säkert sätt att döda lopptabellen på webbplatsen. Funbeat har faktiskt redan hamnat i bakvattnet. Dagens Premiärmilen är ett b
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:30Vad är skillnaden mellan lopp och träning eller annat event som kostar pengar? Om någon informerar eller tipsar om något så är det väl bara bra - så länge det är relevant eller intressant för Funbeats läsare?
Jag förstår verkligen inte problemet.
Vad är skillnaden mellan lopp och träning eller annat event som kostar pengar? Om någon informerar eller tipsar om något så är det väl bara bra - så länge det är relevant eller intressant för Funbeats läsare?
Jag förstår verkligen inte problemet.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:43Som marknadsförare borde du förstå problemet. Om man går ut med ett kommersiellt erbjudande i en sådan här kanal som detta öppna forum så riskerar man backfire och badwill. Den här tråden är ett gott exempel och kan tjäna som varning till efterföljare.
Som marknadsförare borde du förstå problemet. Om man går ut med ett kommersiellt erbjudande i en sådan här kanal som detta öppna forum så riskerar man backfire och badwill. Den här tråden är ett gott exempel och kan tjäna som varning till efterföljare.