Quote from Guest on 13 June 2011, 13:52Tjenare på er alla.
Det börjar närma sig Vättrundan. Vädret verkar ju lite ostadigt men får hoppas på det bästa.
Jag och min bror startar runt 21.00 har som målsättning att ta oss runt på 10-11 h. Har cyklat drygt 150 mil utomhus och brukar snitta runt
Tjenare på er alla.
Det börjar närma sig Vättrundan. Vädret verkar ju lite ostadigt men får hoppas på det bästa.
Jag och min bror startar runt 21.00 har som målsättning att ta oss runt på 10-11 h. Har cyklat drygt 150 mil utomhus och brukar snitta runt
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:02Intressant inlägg. Ser fram emot svar från de kunniga. Då även jag har haft liknande funderingar.
Intressant inlägg. Ser fram emot svar från de kunniga. Då även jag har haft liknande funderingar.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:05Kan även tillägga att jag räknat på Raymond Bergmark
kalkyl 😉
Kan även tillägga att jag räknat på Raymond Bergmark
kalkyl 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:13Jag har samma förutsättningar och mål som dig, så jag hoppas på svar från erfarna. Vad gäller krampen så har jag ökat kadensen och tillför alltid magnesiumbrustablett i mina vattenflaskor, och det funkar för mig. Innan dess så hade jag lite strul med kram
Jag har samma förutsättningar och mål som dig, så jag hoppas på svar från erfarna. Vad gäller krampen så har jag ökat kadensen och tillför alltid magnesiumbrustablett i mina vattenflaskor, och det funkar för mig. Innan dess så hade jag lite strul med kram
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:17Det liknar mitt upplägg från förra årets VR. Skillnaden är att jag startade 03.32 på morgonen och var i mål 13.30. Kanske det kan ta lite längre tid på natten..
För min del var det en pina ner till Jönköping, eftersom jag inte fick sova ordentligt på natt
Det liknar mitt upplägg från förra årets VR. Skillnaden är att jag startade 03.32 på morgonen och var i mål 13.30. Kanske det kan ta lite längre tid på natten..
För min del var det en pina ner till Jönköping, eftersom jag inte fick sova ordentligt på natt
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:22Glenn vart köper du dina magnesiumbrustablettler? Apoteket? Var där och snackade med dom idag, men dom inget direkt att rekomendera..
Glenn vart köper du dina magnesiumbrustablettler? Apoteket? Var där och snackade med dom idag, men dom inget direkt att rekomendera..
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:24Har köpt mina tabletter på Lidl för 10:-/röret!
Har köpt mina tabletter på Lidl för 10:-/röret!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:24Micke. Cyklade du själv då , eller var du med i någon supgrupp eller så? mmm det med sömnen är ju jobbigt. Därför jag ville börjar tidigt så att man slipper vara uppe över 24 h. Hur många mil hade du innan?
Micke. Cyklade du själv då , eller var du med i någon supgrupp eller så? mmm det med sömnen är ju jobbigt. Därför jag ville börjar tidigt så att man slipper vara uppe över 24 h. Hur många mil hade du innan?
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:25Låter som en rimlig målsättning.
MEN, varför i hela fridens namn stanna för att äta TVÅ gånger?!? Dessutom nattetid. Mitt tips är skippa ätandet helt (matstopp alltså) om du/ni inte är superhungriga.
Jag personligen kan inte cykla med bra fart efter att
Låter som en rimlig målsättning.
MEN, varför i hela fridens namn stanna för att äta TVÅ gånger?!? Dessutom nattetid. Mitt tips är skippa ätandet helt (matstopp alltså) om du/ni inte är superhungriga.
Jag personligen kan inte cykla med bra fart efter att
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:31Jag prövade att hänga på och cykla med olika grupper hela VR. Men antingen var de för långsamma eller för snabba. Så det blev ganska mycket på egen hand. Jag tror inte att du kommer få några större problem att klara 10-11 tim.
Det är bara att bita ihop n
Jag prövade att hänga på och cykla med olika grupper hela VR. Men antingen var de för långsamma eller för snabba. Så det blev ganska mycket på egen hand. Jag tror inte att du kommer få några större problem att klara 10-11 tim.
Det är bara att bita ihop n