Quote from Lena O on 14 June 2011, 07:30Ju kortare stopp och färre stopp du ta ju mindre tid du är ute på banan.
Bara det gör resan behagligare. Skip Jkpg helt och ta en bar i farten till Fagerhult - Vågar skippa Karlsborg och stanna i Boviken
Ju kortare stopp och färre stopp du ta ju mindre tid du är ute på banan.
Bara det gör resan behagligare. Skip Jkpg helt och ta en bar i farten till Fagerhult - Vågar skippa Karlsborg och stanna i Boviken
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 07:45Det beror på om du stod still en stor del av de femton timmarna. Gjorde du det har du förmodligen mycket tid att hämta på att inte stanna så länge i depåerna. Men om du inte stod still så länge utan helt enkelt inte cyklar så fort, varför stressa i depån?
Det beror på om du stod still en stor del av de femton timmarna. Gjorde du det har du förmodligen mycket tid att hämta på att inte stanna så länge i depåerna. Men om du inte stod still så länge utan helt enkelt inte cyklar så fort, varför stressa i depån?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 07:48Jag håller fullständigt med Gazzah.
Skippa tidstjuvardepåerna Jönköping och Karlsborg eller är det i Hjo man käkar;)
Cykla med ett jämnt tempo och stressa inte på uppför. Håll igen ner till Jönköping, det är typ 20 mil till att cykla efter Jönköping
Oc
Jag håller fullständigt med Gazzah.
Skippa tidstjuvardepåerna Jönköping och Karlsborg eller är det i Hjo man käkar;)
Cykla med ett jämnt tempo och stressa inte på uppför. Håll igen ner till Jönköping, det är typ 20 mil till att cykla efter Jönköping
Oc
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 07:55Bra svar Fredrik:-). När man nu har betalat dyra pengar för att plåga sig runt så är det väl bra om man får lite valuta för pengarna iform av lite tilltugg i depåerna. Dessutom mår min kropp bra av att få sträcka lite på sig i depåstoppen. Jag kommer nog
Bra svar Fredrik:-). När man nu har betalat dyra pengar för att plåga sig runt så är det väl bra om man får lite valuta för pengarna iform av lite tilltugg i depåerna. Dessutom mår min kropp bra av att få sträcka lite på sig i depåstoppen. Jag kommer nog
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 08:13Håller med om att det känns oftast bättre på cykeln efter två minuters depåstopp än efter 12 minuters stopp!
Håller med om att det känns oftast bättre på cykeln efter två minuters depåstopp än efter 12 minuters stopp!
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 08:16Jag kommer också köra min första VR till helgen och har funderat mycket på det här med depåer. Jag har inga planer på at äta i Hjo, i Jönköping får jag se om jag stannar, det beror på hur det känns, men hur är det med de övriga depåerna. Vilka är bra/trev
Jag kommer också köra min första VR till helgen och har funderat mycket på det här med depåer. Jag har inga planer på at äta i Hjo, i Jönköping får jag se om jag stannar, det beror på hur det känns, men hur är det med de övriga depåerna. Vilka är bra/trev
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 08:22Inget fel på Jönköping sen de flyttade den från Elmia. In, hämta kaffe, banan, eventuellt fylla på vatten, pinka, iväg. Ska inte ta mer än 5 minuter.
Gränna (Gyllene Uttern?) är bra, Fagerhult funkar fint och Boviken. Beror lite på hur man tränat.
Förra å
Inget fel på Jönköping sen de flyttade den från Elmia. In, hämta kaffe, banan, eventuellt fylla på vatten, pinka, iväg. Ska inte ta mer än 5 minuter.
Gränna (Gyllene Uttern?) är bra, Fagerhult funkar fint och Boviken. Beror lite på hur man tränat.
Förra å
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:20Tycker i stort varannan depå är en bra plan.
Hästholmen kostar inte mycket tid, men kan ju vara onödig om man inte har problem direkt efter start.
Gyllene Uttern, Fagerhult och Boviken som sagt snabba stopp precis i vägkanten, likaså Hammarsundet och
Tycker i stort varannan depå är en bra plan.
Hästholmen kostar inte mycket tid, men kan ju vara onödig om man inte har problem direkt efter start.
Gyllene Uttern, Fagerhult och Boviken som sagt snabba stopp precis i vägkanten, likaså Hammarsundet och
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:34Fattar inte varför folk äter enervits magnesium tabletter. En påse vitargo pulver innehåller lika mycket magnesium 1,5 enervitrör.
Enervit är ett stort företag duktigt på marknadsföring och att sälja.
Fattar inte varför folk äter enervits magnesium tabletter. En påse vitargo pulver innehåller lika mycket magnesium 1,5 enervitrör.
Enervit är ett stort företag duktigt på marknadsföring och att sälja.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:14Tack - den beskrivningen av depåerna var precis vad jag ville ha. I princip är det alltså Hjo och Karlsborg man ska undvika? Synd då att de ligger efter varandra... hur min tur blir tillslut visar sig utefter vägen, men alla stopp ska i vilket fall som he
Tack - den beskrivningen av depåerna var precis vad jag ville ha. I princip är det alltså Hjo och Karlsborg man ska undvika? Synd då att de ligger efter varandra... hur min tur blir tillslut visar sig utefter vägen, men alla stopp ska i vilket fall som he