Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:44Min förkylning har per definition gått över. Jag tror inte att det som är kvar kommer att påverka mig nämnvärt i helgen i alla fall.
Min förkylning har per definition gått över. Jag tror inte att det som är kvar kommer att påverka mig nämnvärt i helgen i alla fall.
Quote from Sandra Näslund on 15 June 2011, 21:17>Lingling
Same, same.
>Lingling
Same, same.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 08:55Gör hjärnan ett desperat att försöka hindra denna galenskap att sitta på en cykel i drygt 12 timmar?
Det känns som min kropp strejkar har; känningar i höfter, ländrygg, nacke och lite i halsen osv trots att jag legat lågt med träning och endast gjort stär
Gör hjärnan ett desperat att försöka hindra denna galenskap att sitta på en cykel i drygt 12 timmar?
Det känns som min kropp strejkar har; känningar i höfter, ländrygg, nacke och lite i halsen osv trots att jag legat lågt med träning och endast gjort stär
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 09:01Jag hade funderingar på massage också men undvek det eftersom jag känt mig förkyld, massage har en tendens att göra gryende eller pågående förkylningar än värre så jag får väl helt enkelt spara massagen tills efter rundan. 🙂
Jag hade funderingar på massage också men undvek det eftersom jag känt mig förkyld, massage har en tendens att göra gryende eller pågående förkylningar än värre så jag får väl helt enkelt spara massagen tills efter rundan. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 11:32Det finns möjlighet att få massage i flera depåer.
Det finns möjlighet att få massage i flera depåer.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:23Ett par omgångar massage i depåer är väl bästa sättet att få valuta för startavgiften!?!
Jag siktar in mig på massage i Medevi. Hoppas de har nattöppet...
Ett par omgångar massage i depåer är väl bästa sättet att få valuta för startavgiften!?!
Jag siktar in mig på massage i Medevi. Hoppas de har nattöppet...
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:01Jepp, har också dragits med en långvarig förkylning, inne på 5:e veckan nu (!). Samtliga familjemedlemmar har haft det, men inte såå seglivad som i mitt fall. Tänkte när jag insjuknade att "skönt att få detta nu iaf... det är ju trots allt 5 veckor kvar t
Jepp, har också dragits med en långvarig förkylning, inne på 5:e veckan nu (!). Samtliga familjemedlemmar har haft det, men inte såå seglivad som i mitt fall. Tänkte när jag insjuknade att "skönt att få detta nu iaf... det är ju trots allt 5 veckor kvar t
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:15Andreas, det är mycket möjligt. Jag brukar själv vara på helspänn och känner av allt möjligt dagen/dagarna innan loppet. Sedan när man kört någon kilometer är det som bortblåst... 🙂
Kör hårt och lycka till (H)
Andreas, det är mycket möjligt. Jag brukar själv vara på helspänn och känner av allt möjligt dagen/dagarna innan loppet. Sedan när man kört någon kilometer är det som bortblåst... 🙂
Kör hårt och lycka till (H)