Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelInför Vättern
You need to log in to create posts and topics.

Min förkylning har per definition gått över. Jag tror inte att det som är kvar kommer att påverka mig nämnvärt i helgen i alla fall.

>Lingling

Same, same.

Gör hjärnan ett desperat att försöka hindra denna galenskap att sitta på en cykel i drygt 12 timmar?
Det känns som min kropp strejkar har; känningar i höfter, ländrygg, nacke och lite i halsen osv trots att jag legat lågt med träning och endast gjort stär

Jag hade funderingar på massage också men undvek det eftersom jag känt mig förkyld, massage har en tendens att göra gryende eller pågående förkylningar än värre så jag får väl helt enkelt spara massagen tills efter rundan. 🙂

Det finns möjlighet att få massage i flera depåer.

Ett par omgångar massage i depåer är väl bästa sättet att få valuta för startavgiften!?!
Jag siktar in mig på massage i Medevi. Hoppas de har nattöppet...

Jepp, har också dragits med en långvarig förkylning, inne på 5:e veckan nu (!). Samtliga familjemedlemmar har haft det, men inte såå seglivad som i mitt fall. Tänkte när jag insjuknade att "skönt att få detta nu iaf... det är ju trots allt 5 veckor kvar t

Andreas, det är mycket möjligt. Jag brukar själv vara på helspänn och känner av allt möjligt dagen/dagarna innan loppet. Sedan när man kört någon kilometer är det som bortblåst... 🙂

Kör hårt och lycka till (H)