Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:51Bra beskrivning indeed! Och håller med om "Ajdå"-känslan över att Karlsborg är en tidstjuv - hade planerat in ett stopp där.
Bra beskrivning indeed! Och håller med om "Ajdå"-känslan över att Karlsborg är en tidstjuv - hade planerat in ett stopp där.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:53Om man startar tidigt så kanske det inte är köer i depåerna. Om man däremot startar på morgonen på lördagen så kan det nog bli fullt i varje depå.
Om man startar tidigt så kanske det inte är köer i depåerna. Om man däremot startar på morgonen på lördagen så kan det nog bli fullt i varje depå.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 14:32Har för varje år har jag stannat på färre ställen. Förra året blev det bara Fagerhult och Boviken. På förhand tyckte jag mina cykelkamrater var nog så optimistiska som bara planerade två stopp, men det funkade kanon. Jag körde med 2x900ml dricka och det r
Har för varje år har jag stannat på färre ställen. Förra året blev det bara Fagerhult och Boviken. På förhand tyckte jag mina cykelkamrater var nog så optimistiska som bara planerade två stopp, men det funkade kanon. Jag körde med 2x900ml dricka och det r
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 15:23Sen är det ju bra att synka lite med ev klungor. Ett ej planerat stopp på två minuter är kanske mycket bättre än att tugga motvind ensam - du kanske inte vann nån tid alls. Resp kanske bättre att glida tre mil i mysig klunga med tomma flaskor än att bli
Sen är det ju bra att synka lite med ev klungor. Ett ej planerat stopp på två minuter är kanske mycket bättre än att tugga motvind ensam - du kanske inte vann nån tid alls. Resp kanske bättre att glida tre mil i mysig klunga med tomma flaskor än att bli
Quote from j sollerman on 15 June 2011, 12:51Lägg av! Nu har jag köpt gt-rör och jag är övertygad att jag klarar mig från kramp,x. PLus att jag blir sjukt snabb! ENervit är bäst.
Lägg av! Nu har jag köpt gt-rör och jag är övertygad att jag klarar mig från kramp,x. PLus att jag blir sjukt snabb! ENervit är bäst.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 14:58Har också köpt GT-tabletter, jag har funderat förut på att använda sådana i samband med löpning eftersom jag inte är något överdrivet fan av sportdryck och tenderar få magknip av sådan. Nu kommer jag bli sjukt snabb. 😉
Har också köpt GT-tabletter, jag har funderat förut på att använda sådana i samband med löpning eftersom jag inte är något överdrivet fan av sportdryck och tenderar få magknip av sådan. Nu kommer jag bli sjukt snabb. 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 15:05Men har du provsmakat dem innan, Elin?
Men har du provsmakat dem innan, Elin?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 15:07Inte än men det finns ju gott om tid kvar att kalasa på dem. 😀
Inte än men det finns ju gott om tid kvar att kalasa på dem. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 15 June 2011, 15:12Jag kommer köra två resorb i vattenflaskan.
Jag kommer köra två resorb i vattenflaskan.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 15:12Jag provade precis en Flapjack, men de kommer inte få följa med om det blir cykling på lördag.
Jag provade precis en Flapjack, men de kommer inte få följa med om det blir cykling på lördag.