Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 15:18Resorb (2 st per 75cl vatten), GT-tabletter, Runekakor och gel/liquid från Enervit. That´s the shit - för mig i alla fall 🙂
Resorb (2 st per 75cl vatten), GT-tabletter, Runekakor och gel/liquid från Enervit. That´s the shit - för mig i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 16:47Högre magnesiumkoncentraion är inte nödvändugtvis lika med bättre, en fråga om vad magen tål t ex.
Jag kör med GT, jag tror på dem, att de räddar mig från träningsmigrän, så de åker DEFINITIVT med om det blir start. Liksom resten av enervitpaketet och nå
Högre magnesiumkoncentraion är inte nödvändugtvis lika med bättre, en fråga om vad magen tål t ex.
Jag kör med GT, jag tror på dem, att de räddar mig från träningsmigrän, så de åker DEFINITIVT med om det blir start. Liksom resten av enervitpaketet och nå
Quote from j sollerman on 15 June 2011, 18:44Om de blir start?
Om de blir start?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 18:46Det grasserar en hemsk förkylning bland funbeats cyklande flickor...
Det grasserar en hemsk förkylning bland funbeats cyklande flickor...
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:02Fast min är nog faktiskt inte så hemsk, jag är bara lite hypokondrisk. Inte hemskare än Fredriks i alla fall, men han hör ju hemma i fruntimmersveckan så han kanske kan räknas in bland oss i alla fall. 😉
Fast min är nog faktiskt inte så hemsk, jag är bara lite hypokondrisk. Inte hemskare än Fredriks i alla fall, men han hör ju hemma i fruntimmersveckan så han kanske kan räknas in bland oss i alla fall. 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:17Önskar det var hypokondri, hostat i en vecka efter en förkylning som startade 28/5(?) ...
Önskar det var hypokondri, hostat i en vecka efter en förkylning som startade 28/5(?) ...
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:19Jag är mest lite slemmig och harklig. Och allmänt trött i kroppen. Inbillar mig att mera vila och mera mat ska få mig pigg och kry. Hoppas att ni andra blir bättre kvickt också.
Jag är mest lite slemmig och harklig. Och allmänt trött i kroppen. Inbillar mig att mera vila och mera mat ska få mig pigg och kry. Hoppas att ni andra blir bättre kvickt också.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:22Jo jag tänker också att sömn och vitaminer! Intalar mig att det avtar en aning, att det kanske håller på att övergå i rethosta, för att jag hostat så mkt att hostreflexen hakat upp sig 😉
Jo jag tänker också att sömn och vitaminer! Intalar mig att det avtar en aning, att det kanske håller på att övergå i rethosta, för att jag hostat så mkt att hostreflexen hakat upp sig 😉
Quote from Sandra Näslund on 15 June 2011, 20:32Jag har fått en ny tro...
http://www.aftonbladet.se/halsa/article12733940.ab
Jag har fått en ny tro...
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:36Jo jag missbrukar sån där hälsoläsk ute på stan, c-vitamin + zink, citron och flädersmak - god iaf. Istf min vanliga naturella vattenflaska (H)
Jo jag missbrukar sån där hälsoläsk ute på stan, c-vitamin + zink, citron och flädersmak - god iaf. Istf min vanliga naturella vattenflaska (H)