Quote from Guest on 9 October 2009, 19:27ING New York City Marathon 2009
ING New York City Marathon 2009
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 19:37Jag är mycket avundsjuk. Kom hem från NYC i förrgår.
Jag är mycket avundsjuk. Kom hem från NYC i förrgår.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 18:23Jag reser nästa fredag till N.Y är det nån mer som ska resa samma dag?
Tankarna har börjat snurrat och det som jag har frågetecken kring är frukosten på tävlingsdagen. Om jag förstått det rätt så går det inte att göra frulle på rummet och eftersom vi åke
Jag reser nästa fredag till N.Y är det nån mer som ska resa samma dag?
Tankarna har börjat snurrat och det som jag har frågetecken kring är frukosten på tävlingsdagen. Om jag förstått det rätt så går det inte att göra frulle på rummet och eftersom vi åke
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 19:45Det finns tt om fik och diners som har öppet 24/7 i NYC. Om ni har minibar på rummet kan den användas som kylförvaring åt pålägg mm annars, så kan du göra egna mackor. Mjölken där är annars UHT-behandlad och tål att förvaras i rumstemperatur, så man kan ä
Det finns tt om fik och diners som har öppet 24/7 i NYC. Om ni har minibar på rummet kan den användas som kylförvaring åt pålägg mm annars, så kan du göra egna mackor. Mjölken där är annars UHT-behandlad och tål att förvaras i rumstemperatur, så man kan ä
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 19:45Det serveras enkel frukost i startområdet (bulle, kaffe och lite annat). De flesta kommer ju dit flera timmar innan så bäst att äta nåt där.
Det serveras enkel frukost i startområdet (bulle, kaffe och lite annat). De flesta kommer ju dit flera timmar innan så bäst att äta nåt där.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 19:59Tack! Minibaren hade jag inte en tanke på 🙂
Skönt att veta att det går att köpa nån frulle i startområdet.
Nu kan jag koncentrera mig igen på huvuduppgiften - springa av bara h-e (H)
Tack! Minibaren hade jag inte en tanke på 🙂
Skönt att veta att det går att köpa nån frulle i startområdet.
Nu kan jag koncentrera mig igen på huvuduppgiften - springa av bara h-e (H)
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:15Frukosten vid startområdet kostar inget, det är gratis.
Frukosten vid startområdet kostar inget, det är gratis.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:31Ännu bättre - gratis är tt 😀
Ännu bättre - gratis är tt 😀
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:25Annars är det som Zandra säger, att hitta nåt 24-7 i NY är väldigt enkelt. Både nattöppna fik och butiker hittar du överallt. Annars så har du säkert hotellfrukost som börjar serveras tidigt och då kan du plocka med dig lite där.
Lycka till!
Annars är det som Zandra säger, att hitta nåt 24-7 i NY är väldigt enkelt. Både nattöppna fik och butiker hittar du överallt. Annars så har du säkert hotellfrukost som börjar serveras tidigt och då kan du plocka med dig lite där.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:52Passa på att besöka den nya ASICS-affären:
http://running.competitor.com/2009/10/news/asics-set-to-open-first-flagship-store-in-new-york-city_6327
Passa på att besöka den nya ASICS-affären:
http://running.competitor.com/2009/10/news/asics-set-to-open-first-flagship-store-in-new-york-city_6327