Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 20:02Finns absolut INGET marathonlopp som slår detta....ni har varit i Marathon-himmelen...GRATTIS.
( Jag har i alla fall kutat 16 europeiska huvudstadslopp samt Boston å en massa andra mindre...41 utomlandsmaror..)...Åter igen grattis...!? Sug på karamellen å
Finns absolut INGET marathonlopp som slår detta....ni har varit i Marathon-himmelen...GRATTIS.
( Jag har i alla fall kutat 16 europeiska huvudstadslopp samt Boston å en massa andra mindre...41 utomlandsmaror..)...Åter igen grattis...!? Sug på karamellen å
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 20:39-->Kjell:
"...fotade myche under loppet..."
Jag hoppas att du menade fotade i betydelsen fota>fötter>fotarbete>springa?
Annars kan man ju få för sig att du är lite oseriös... 🙂
-->Kjell:
"...fotade myche under loppet..."
Jag hoppas att du menade fotade i betydelsen fota>fötter>fotarbete>springa?
Annars kan man ju få för sig att du är lite oseriös... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 20:42eller i betydelsen: fotade en Pose? Sorry jag sitter, lite uttråkad, på tåget!
eller i betydelsen: fotade en Pose? Sorry jag sitter, lite uttråkad, på tåget!
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 20:45Haha Erik....för det första är jag MYCKET oseriös i det mesta...hehe
Och sen så vet jag banne mig inte vad det heter när man tar flera än ett foto ????? Nu pratar vi tydligen Altzheimer å liknande...Kan det vara fotta???? Eller varför inte använda hela vå
Haha Erik....för det första är jag MYCKET oseriös i det mesta...hehe
Och sen så vet jag banne mig inte vad det heter när man tar flera än ett foto ????? Nu pratar vi tydligen Altzheimer å liknande...Kan det vara fotta???? Eller varför inte använda hela vå