Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 17:29Heja heja alla som ska springa!
Heja heja alla som ska springa!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 17:22Framme i den stora staden sedan ett par dagar.
Har varit med på den internationella vänskapsjoggen idag och nu är det "bara" det stora loppet imorn kvar!Oj, vad det kommer bli häftigt!!!!!!!
Framme i den stora staden sedan ett par dagar.
Har varit med på den internationella vänskapsjoggen idag och nu är det "bara" det stora loppet imorn kvar!
Oj, vad det kommer bli häftigt!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 15:29Jag har letat igenom nätet men hittar ta mig tusan inga resultat nånstans!!! Vilka vann? Tog Paula Radcliffe sin 4de seger i NYC?
Jag har letat igenom nätet men hittar ta mig tusan inga resultat nånstans!!! Vilka vann? Tog Paula Radcliffe sin 4de seger i NYC?
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 15:29Jag har letat igenom nätet men hittar ta mig tusan inga resultat nånstans!!! Vilka vann? Tog Paula Radcliffe sin 4de seger i NYC?
Jag har letat igenom nätet men hittar ta mig tusan inga resultat nånstans!!! Vilka vann? Tog Paula Radcliffe sin 4de seger i NYC?
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 15:30Damernas lopp har precis startat....
Damernas lopp har precis startat....
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 18:07Startar alla damer samtidigt, även om de inte är elit?
Startar alla herrar, både elit och motionärer, samtidigt? Kl 16.00?
Eller finns det flera startgrupper?
Startar alla damer samtidigt, även om de inte är elit?
Startar alla herrar, både elit och motionärer, samtidigt? Kl 16.00?
Eller finns det flera startgrupper?
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2009, 21:31Paula kom 4.a
Paula kom 4.a
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2009, 22:42Henrik Rüffel: 2:53
Henrik Rüffel: 2:53
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 19:28Jag kom i mål med ett stort leende på mina läppar 😀
Undrar om det finns nåt mer så lika häftigt lopp som detta var?
Jag kom i mål med ett stort leende på mina läppar 😀
Undrar om det finns nåt mer så lika häftigt lopp som detta var?
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 00:51Nej, detta var svårslaget. Skulle nog vara Berlin isf. Den lockar ju också extra för att banan är så flack, ska nog dit igen nästa år pga det för att slå pb
Nej, detta var svårslaget. Skulle nog vara Berlin isf. Den lockar ju också extra för att banan är så flack, ska nog dit igen nästa år pga det för att slå pb