Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har tänkt shoppa en del löpargrejjer när jag är där - bland annat några skor. Så ett besök i den affären ska jag nog försöka få till.

(H:)

Jag och min kompis åker också på fredag från Stockholm. Ang frukost så serveras det te, mineralvatten, Gatorade endurance formula, bagels, power bars och kaffe gratis från 5:30 "until supplies run out" i startområdet. "Quantities are limited" står det ock

Tja inte vet jag...men när jag å kompisen åkte så garderade vi oss ordentligt. Formfralla ggr 2, stor brett extrasaltad, hushållost,stor medwurst å likadan skinka åtta olika yoghurtar. 3 l apelsinjuice...etc,etc....Frullan på rummet var skitaviktig å då v

Sprang förra året o kan bara säga att jag är riktigt avis på er som ska springa i år, det var ett fantastiskt lopp. Kan bara säga att det jublet som möter er när ni kommer in på Manhattan efter att ha sprungit över bron från Queens det är magiskt, ni komm

Nr 1...alla katerier...!?;););)

Att få tag på nåt att äta i USA är aldrig ett problem 😉

Det var då en rumphuggen sändning på Eurosport, 15.00-16.00 som täcker båda elitstarterna, men sedan ynka 5+10 min 17.00-17.05 och 18.10-18.15?

En massa tennis däremellan...

Om ingen annan kanal sänder, så blir det väl Universal Sports på datorn igen.

Jag åker från Köpenhamn imorn. Det ska bli spännande detta!! 😀

Jag springer i en gul tröja med texten Sweden på.... ifall ni ser nån sån på tv så kan det vara jag.

(H)

Åker imorron ... nej idag blir det ju (t+)
Blå tröja med gult kors!
Läggdax 🙂