Quote from Guest on 9 March 2011, 11:06...... jag måste säga att jag inte träffat på en endaste löpare som farit illa av sina inlägg - tvärt om.
Jag känner inte gigantiskt många löpare, men ganska många. 🙂 Inlägg verkar vara väldigt vanligt och faktum är att jag inte, vad jag kan komma ihåg
...... jag måste säga att jag inte träffat på en endaste löpare som farit illa av sina inlägg - tvärt om.
Jag känner inte gigantiskt många löpare, men ganska många. 🙂 Inlägg verkar vara väldigt vanligt och faktum är att jag inte, vad jag kan komma ihåg
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:16Jag blev rekommenderad att ha inlägg för ganska många år sen, och eftersom jag inte visste om något alternativ (träna fotstyrkan), har jag oftast använt dem sedan dess. Numera *tror* jag att jag egentligen inte är ett hopplöst fall som absolut måste ha i
Jag blev rekommenderad att ha inlägg för ganska många år sen, och eftersom jag inte visste om något alternativ (träna fotstyrkan), har jag oftast använt dem sedan dess. Numera *tror* jag att jag egentligen inte är ett hopplöst fall som absolut måste ha i
Quote from Jonny Persson on 9 March 2011, 11:17Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Utan de inlägg jag fick för ett antal år sen hade jag garanterat inte sprungit idag. Nuförtiden behöver jag inte använda dom men dom fick mig över tröskeln att kunna springa längre utan smärta.
Det är e
Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Utan de inlägg jag fick för ett antal år sen hade jag garanterat inte sprungit idag. Nuförtiden behöver jag inte använda dom men dom fick mig över tröskeln att kunna springa längre utan smärta.
Det är e
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:20Kan det inte handla lite om nåt i stil med "kan-själv"-syndromet hos barn? Att man allra helst skulle vilja vara som en fågelfri hjort som utan stödförband eller annan hjälp flyger fram med vinden...
Men från den önskan till att ifrågasätta behovet av hj
Kan det inte handla lite om nåt i stil med "kan-själv"-syndromet hos barn? Att man allra helst skulle vilja vara som en fågelfri hjort som utan stödförband eller annan hjälp flyger fram med vinden...
Men från den önskan till att ifrågasätta behovet av hj
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:24Om man har dålig syn är det väl inte konstigt att skaffa glasögon?
Jag skulle inte kunna springa alls om det inte vore för mina inlägg f ö, så för min del är jämförelsen högst relevant. Utan linserna är jag så närsynt att jag kan snubbla på en buss. Uta
Om man har dålig syn är det väl inte konstigt att skaffa glasögon?
Jag skulle inte kunna springa alls om det inte vore för mina inlägg f ö, så för min del är jämförelsen högst relevant. Utan linserna är jag så närsynt att jag kan snubbla på en buss. Uta
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:28Hej, jag heter Magnus och jag har inlägg. Skaffade de när jag hade problem med benhinnorna, så då kunde jag börja springa lite försiktig om jag höll mig i skogen. Himmelrike! Använde de även när jag orienterade.
Sen så prövade jag att springa utan dem,
Hej, jag heter Magnus och jag har inlägg. Skaffade de när jag hade problem med benhinnorna, så då kunde jag börja springa lite försiktig om jag höll mig i skogen. Himmelrike! Använde de även när jag orienterade.
Sen så prövade jag att springa utan dem,
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:29Fast om man kunde motverka dålig syn med ögonträning så skulle iallafall jag försöka det först.
Vad gäller (sko)inlägg så skavde mina så embarmligt i hålfoten att jag aldrig kunde använda dem, men i samma ögonblick som jag skaffat dem så blev jag av med
Fast om man kunde motverka dålig syn med ögonträning så skulle iallafall jag försöka det först.
Vad gäller (sko)inlägg så skavde mina så embarmligt i hålfoten att jag aldrig kunde använda dem, men i samma ögonblick som jag skaffat dem så blev jag av med
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:31Placebo FTW! (t+)
Placebo FTW! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 11:52Man kan också tänka sig att man gör synfelet värre genom att inte lyssna på ortopeder, sjukgymnaster och läkare. Fast vad vet de, de kan ju ingenting om kroppen som inte Internetexpertisen vet mer om... (#)
Man kan också tänka sig att man gör synfelet värre genom att inte lyssna på ortopeder, sjukgymnaster och läkare. Fast vad vet de, de kan ju ingenting om kroppen som inte Internetexpertisen vet mer om... (#)
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:00Jag har inga inlägg men jag kör med väldämpade skor. Jag får ont i benen och fötterna när jag springer långt men jag har aldrig förväntat mig något annat och det brukar gå över ett tag efter att jag sprungit färdigt. Jag har aldrig upprörts över andra som
Jag har inga inlägg men jag kör med väldämpade skor. Jag får ont i benen och fötterna när jag springer långt men jag har aldrig förväntat mig något annat och det brukar gå över ett tag efter att jag sprungit färdigt. Jag har aldrig upprörts över andra som