Quote from Guest on 22 April 2011, 19:05Långt inlägg, skrolla direkt till slutet om du vill "fuska".
Ja, det är sant: det blir inget TEC nästa år om vi inte får nytt blod till tävlingsstaben!
"Whazzup?"
Ännu ett fantastiskt TEC har lagts till handlingarna och som både nybliven funktionär och
Långt inlägg, skrolla direkt till slutet om du vill "fuska".
Ja, det är sant: det blir inget TEC nästa år om vi inte får nytt blod till tävlingsstaben!
"Whazzup?"
Ännu ett fantastiskt TEC har lagts till handlingarna och som både nybliven funktionär och
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:15Det ordnar sig.
Kommer ihåg när Janne "klagade" över det dåliga intresset i huvudstaden. Vi på vischan hade det lättare påstod han.
Nåväl så startade "hermelinen" ett 100M i Täby. Och si - det blev inte bara ett lopp - det blev ett fantastiskt lopp. (t
Det ordnar sig.
Kommer ihåg när Janne "klagade" över det dåliga intresset i huvudstaden. Vi på vischan hade det lättare påstod han.
Nåväl så startade "hermelinen" ett 100M i Täby. Och si - det blev inte bara ett lopp - det blev ett fantastiskt lopp. (t
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:56Jag tror också det ordnar sig. Hela nuvarande staben tror att det ordnar sig. OM folk reagerar och anmäler sitt intresse av att hjälpa till. 🙂
Tillägg: Tack K-G!
Jag tror också det ordnar sig. Hela nuvarande staben tror att det ordnar sig. OM folk reagerar och anmäler sitt intresse av att hjälpa till. 🙂
Tillägg: Tack K-G!
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 20:24Nu är jag född bonnläpp och lär så förbli.
Jag ger också upp, men så gör jag inte det. Någon som hänger med?Tror ni som är kvar fixar det.
Varning. Tror att Janne liksom jag har lite svårt att ej blanda sig i. (#)
Nu är jag född bonnläpp och lär så förbli.
Jag ger också upp, men så gör jag inte det. Någon som hänger med?
Tror ni som är kvar fixar det.
Varning. Tror att Janne liksom jag har lite svårt att ej blanda sig i. (#)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 22:45K-G: Tyvärr är mitt beslut att lämna över ledningen för TEC inte förhandlingsbart. Det är motiverat av personliga skäl.
Min tro på TEC är stor, och jag tror att vi sett bara början av vad TEC kan utvecklas till. Varje fas har sitt behov av ledare och TE
K-G: Tyvärr är mitt beslut att lämna över ledningen för TEC inte förhandlingsbart. Det är motiverat av personliga skäl.
Min tro på TEC är stor, och jag tror att vi sett bara början av vad TEC kan utvecklas till. Varje fas har sitt behov av ledare och TE
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 23:22Jag fortsätter som funktionär, lita på det! 🙂
Jag fortsätter som funktionär, lita på det! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 07:52Hade jag bott kvar i Stockholm hade jag utan tvekan hjälpt till att få till ett TEC 2012. Men det här borde vara en stor chans för IF Linnéa att få arra lopp.
Hade jag bott kvar i Stockholm hade jag utan tvekan hjälpt till att få till ett TEC 2012. Men det här borde vara en stor chans för IF Linnéa att få arra lopp.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 09:52Jag förstår Janne till 100 %.
Det var en fin tävling.
Jag förstår Janne till 100 %.
Det var en fin tävling.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 00:09För en hållbar utveckling av TEC tror jag det är bäst om en eller flera föreningar tar tag i TEC. (Jämför utvecklingen för KUL-helgen.)
För en hållbar utveckling av TEC tror jag det är bäst om en eller flera föreningar tar tag i TEC. (Jämför utvecklingen för KUL-helgen.)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 09:42Det finns klubbar i bakgrunden, men eftersom deras inblandning inte löser kärnproblemet så drar vi bara försiktigt i dessa trådar just nu.
Det som ligger högst på prioritetslistan är att hitta den sammanhållande eldsjälen, dvs tävlingsledaren (som iof k
Det finns klubbar i bakgrunden, men eftersom deras inblandning inte löser kärnproblemet så drar vi bara försiktigt i dessa trådar just nu.
Det som ligger högst på prioritetslistan är att hitta den sammanhållande eldsjälen, dvs tävlingsledaren (som iof k