Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 10:12Hej Hej!
Är det någon som vet om det blir något TEC 2012?
Hej Hej!
Är det någon som vet om det blir något TEC 2012?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:04Många har hört av sig om att TEC måste fortsätta 🙂
TEC framtid är beroende av fler personer i tävlingsledningen. Kanske kan något vara på gång. Innan jag vet mer vågar jag inte ta ut det i förskott, men jag satte igång nedräkningsklockan på TEC-hemsida
Många har hört av sig om att TEC måste fortsätta 🙂
TEC framtid är beroende av fler personer i tävlingsledningen. Kanske kan något vara på gång. Innan jag vet mer vågar jag inte ta ut det i förskott, men jag satte igång nedräkningsklockan på TEC-hemsida
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:52Då är det bara att hålla tummarna då.
Jag vill gärna springa hela distansen, fick mersmak av mina 75miles i år.
Då är det bara att hålla tummarna då.
Jag vill gärna springa hela distansen, fick mersmak av mina 75miles i år.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 15:06Om det går, går det under påsken nästa år?
Om det går, går det under påsken nästa år?
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:42Skulle återigen vilja göra ett upprop för mer funktionärer!
Även OM det skulle lösa sig med att vi får till en ny tävlingsledning så behövs det mycket annat folk runt omkring. Det behöver inte vara under själva tävlingen eller att sitta på möten.
En e
Skulle återigen vilja göra ett upprop för mer funktionärer!
Även OM det skulle lösa sig med att vi får till en ny tävlingsledning så behövs det mycket annat folk runt omkring. Det behöver inte vara under själva tävlingen eller att sitta på möten.
En e
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 12:02Moment 22? Jag tänkte springa i år, men om jag inte ställer upp som funktionär blir det kanske inget lopp... Visst, det står och faller givetvis inte med mig men jag antar att det är främst bland oss med egenintresse i tävlingen som man finner flest poten
Moment 22? Jag tänkte springa i år, men om jag inte ställer upp som funktionär blir det kanske inget lopp... Visst, det står och faller givetvis inte med mig men jag antar att det är främst bland oss med egenintresse i tävlingen som man finner flest poten
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:25Vill du springa tycker jag du skall sikta på att springa.
Vad det gäller datum... förra tävlingsledaren Jan Söderkvist satte på sin tid preliminära datum för de närmaste åren. För 2012 så är detta helgen efter påskhelgen. Eventuell framtida tävlingsledni
Vill du springa tycker jag du skall sikta på att springa.
Vad det gäller datum... förra tävlingsledaren Jan Söderkvist satte på sin tid preliminära datum för de närmaste åren. För 2012 så är detta helgen efter påskhelgen. Eventuell framtida tävlingsledni
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 08:42Nu har jag anmælt mig som funktionær 🙂
Nu har jag anmælt mig som funktionær 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:33Karin to the rescue! Underbart!
Karin to the rescue! Underbart!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:53Hærmed utlovas muffins åt alla TEC-deltagare!
Hærmed utlovas muffins åt alla TEC-deltagare!