Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningInget TEC 2012!?!?
You need to log in to create posts and topics.

Karin: Du vet att det var 160 anmälda till TEC 2011? 🙂

Jaja, det ær inga problem! Det tar ca 20 min att gøra en plåt muffins, inræknat gøra smet och grædda. Med små muffinsformar ryms det kanske 30 st på en plåt. Tre muffins per person = 480 st. Det blir 16 plåtar och tidsåtgången blir 5-6 timmar. Ungefær som

Kan man anmäla sig som bara bakare? Jag brukar inte ha så mycket tid att stå i Täbyskogen mitt i natten men om någon kan tänka sig att hämta upp saker hos mig innan så kan jag bidra med både bullar och kakor. 🙂

Oj, vad mkt bullar och gott som går åt på TEC 100 miles. Ifall det funnits muffins i år hade jag defintivt tagit ett smakprov. Har oxå anmält mig som funktionär dagen förre och efter. 100 miles måste erövras till fullo 2012.

Håll nu tummarna att det bli

Nu får jag dåligt samvete för att ha bjudit Karin på sunkiga köp-muffins tidigare. Jag är inte så bra på bakning...

Hur är det att prya i Norge då? 😀

"Sveriges mysigaste och proffsigaste ultralopp" (t+)

Slog mig häromdagen att frågan är om inte TEC i år dessutom var Sveriges (Nordens?) STÖRSTA ultralopp avseende distanser över 50 km? Har inte kolla på antal deltagare på loppen i Norge.

Därtill det nä

Skövde 6-timmars i mars brukar locka ca 150 deltagare.

Men Peter, det var ju jag som bjød på køpemuffins først!

Hær i Norgeland ær allt bra, førutom att jag inte har någon ugn, så jag kan inte baka. Och så har de inga kafferaster, så jag får fika med FB istællet.

Mikael: 150 anmälda eller 150 springande? TEC låg på 160 anmälda i våras.

156 personer startade Skövde 6-timmars i år. 40 pers nöjde sig dock med att springa en vanlig mara eller kortare. 132 personer fullföljde SUM 50 km förra året.

Skövde 6h, SUM och TEC är hyggligt jämnstora lopp.