Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:01Det var fegt Peter, jag har alltid sprungit i Asics (1100, 2210, Nimbus m.fl) men gillar mina Triumph 5 bättre, nu har jag köpt ett par snabba blå Grid Sinister, har bara provat dom på löpband en gång men det verkar minst sagt lovande.
Det var fegt Peter, jag har alltid sprungit i Asics (1100, 2210, Nimbus m.fl) men gillar mina Triumph 5 bättre, nu har jag köpt ett par snabba blå Grid Sinister, har bara provat dom på löpband en gång men det verkar minst sagt lovande.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:12Maria menar du att jag har konstiga fossingar pga att mina skor vill va i ett par Saucony istället för asics?
Maria menar du att jag har konstiga fossingar pga att mina skor vill va i ett par Saucony istället för asics?
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:14klart jag gör *s*
Asics 4-ever
klart jag gör *s*
Asics 4-ever
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:20Får se vem som springer snabbast imorgon 😉
Får se vem som springer snabbast imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:21gulp...... att jag aldrig kan hålla truten, haha....
gulp...... att jag aldrig kan hålla truten, haha....
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 12:59Bra service dessutom från Löplabbets personal tyckte jag.
Bra service dessutom från Löplabbets personal tyckte jag.
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 13:59Saucony gör ofantligt mycket bättre skor än Asics. New Balance gör också väldigt bra skor.
Asics gör tyvärr ofta för breda skor samt att det går sönder för lätt. Bra köpt! Saucony och NB 4-ever (V)
Saucony gör ofantligt mycket bättre skor än Asics. New Balance gör också väldigt bra skor.
Asics gör tyvärr ofta för breda skor samt att det går sönder för lätt. Bra köpt! Saucony och NB 4-ever (V)
Quote from Elias Engqvist on 26 February 2009, 14:18Om man har breda fötter då?
Om man har breda fötter då?
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 14:19Jobbar du för Saucony G-man? 😀
PS: jag kan bara hålla med ovan, asics verkar leva lite på gott rykte 😉
Jobbar du för Saucony G-man? 😀
PS: jag kan bara hålla med ovan, asics verkar leva lite på gott rykte 😉
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 14:22Nä, jag jobbar för en stor pillertrillare i Mölndal. MEn jag gillar löparskor 🙂
Christer-har man breda fötter finns det bättre skor att välja än asics. Precis som Kalle säger så lever de för mycket på rykte.
Nä, jag jobbar för en stor pillertrillare i Mölndal. MEn jag gillar löparskor 🙂
Christer-har man breda fötter finns det bättre skor att välja än asics. Precis som Kalle säger så lever de för mycket på rykte.