Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 19:02OK.....trodde du insinuerade att jag var gammal (och trött) *s*
OK.....trodde du insinuerade att jag var gammal (och trött) *s*
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 19:05Jag?? (H) E ju äldre själv as you know...
Nej jag unnar dig o tycker att du ibland får ta de lite lugnt, så jag hinner ikapp dina träningstimmar 😀
Jag?? (H) E ju äldre själv as you know...
Nej jag unnar dig o tycker att du ibland får ta de lite lugnt, så jag hinner ikapp dina träningstimmar 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 19:51Nej, jag har ännu inte hunnit prova dem. Har varit instängd i köket pga hallrenovering till nu.
Nej, jag har ännu inte hunnit prova dem. Har varit instängd i köket pga hallrenovering till nu.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 12:28I nordstan i Gbg har intersport ombyggnadsrea just nu. Jag råkade gå förbi igår och köpte ett par Acics för 300 kr.
I nordstan i Gbg har intersport ombyggnadsrea just nu. Jag råkade gå förbi igår och köpte ett par Acics för 300 kr.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 08:14Apropå skor, är det en färskvara eller inte? Jag har fått höra att efter ett år bör man byta oavsett om man använt dem eller inte för att dämpningsförmågan försämras.
I såna fall borde ju fjolårets skor vara sämre för knän osv.
Men samtidigt, hur vet man
Apropå skor, är det en färskvara eller inte? Jag har fått höra att efter ett år bör man byta oavsett om man använt dem eller inte för att dämpningsförmågan försämras.
I såna fall borde ju fjolårets skor vara sämre för knän osv.
Men samtidigt, hur vet man
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 17:13Hittade en annan tråd i ämnet..
Hittade en annan tråd i ämnet..