Quote from Guest on 25 February 2010, 09:16JA jag vet att löpning kanske inte är rätt forum, men här når jag flest i vilket fall, så då frågar jag här. 🙂
Jag har ett par speedskates (brutalt snabba) som har 10 år på nacken men funkar hur bra som helst och jag är väl egentligen mest intresserad
JA jag vet att löpning kanske inte är rätt forum, men här når jag flest i vilket fall, så då frågar jag här. 🙂
Jag har ett par speedskates (brutalt snabba) som har 10 år på nacken men funkar hur bra som helst och jag är väl egentligen mest intresserad
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2010, 09:26Här ute på landet där jag bor ser jag ibland folk som kör inlines med stavarna,,,,om det beror på just inlinesen eller på annat kan jag ju inte svara på, men de flesta av dessa killar har grymt snygga kroppar 😉
Här ute på landet där jag bor ser jag ibland folk som kör inlines med stavarna,,,,om det beror på just inlinesen eller på annat kan jag ju inte svara på, men de flesta av dessa killar har grymt snygga kroppar 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 10:00Har du ett par snabba sppedskates hinner du väl knappast med med stavtag? Ska du köra stavträning rekommenderar jag tröga inlines, mer som rullskidor. I ett stavtag måste ju staven under en kort stund ha noll i hastighet, vilket gör att din maxfart blir b
Har du ett par snabba sppedskates hinner du väl knappast med med stavtag? Ska du köra stavträning rekommenderar jag tröga inlines, mer som rullskidor. I ett stavtag måste ju staven under en kort stund ha noll i hastighet, vilket gör att din maxfart blir b
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 10:02Sitter precis och tittar på slika. Det här ser ju SJUKT kul ut, så ett par sådana får det bli framöver här: http://www.speedskating-shop.de/nordic_inline/nordic_inline_skating_video.html
Sitter precis och tittar på slika. Det här ser ju SJUKT kul ut, så ett par sådana får det bli framöver här: http://www.speedskating-shop.de/nordic_inline/nordic_inline_skating_video.html
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:05Jag brukar åka inlines med stavar 🙂 Det funkar jättebra! Blir helt slut i kroppen 🙂 Speciellt när jag åker med min pojkvän som är hockeyspelare och är en aning snabbare än mig 😉
Jag brukar åka inlines med stavar 🙂 Det funkar jättebra! Blir helt slut i kroppen 🙂 Speciellt när jag åker med min pojkvän som är hockeyspelare och är en aning snabbare än mig 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 13:40Tack för alla svar.
Bullen du får väl ta med dig en paraplydrink och solstol nästa gång du kommer till Hbg.;)
Och jo även om grillorna är snabba så behöver man ju faktiskt inte köra på fort utan dra ner på tempot till förmån för stakträningen.Fler som t
Tack för alla svar.
Bullen du får väl ta med dig en paraplydrink och solstol nästa gång du kommer till Hbg.;)
Och jo även om grillorna är snabba så behöver man ju faktiskt inte köra på fort utan dra ner på tempot till förmån för stakträningen.
Fler som t
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:48Jag har pendlat till jobbet med inlines och stavar ett par gånger. Dock var det vanliga inlines, inte någon speedvariant.
Har ca 3 mil till jobbet och det funkar kalasbra med inlines. Utan stavar tror jag att benen hade tagit för mycket stryk. Men vänta
Jag har pendlat till jobbet med inlines och stavar ett par gånger. Dock var det vanliga inlines, inte någon speedvariant.
Har ca 3 mil till jobbet och det funkar kalasbra med inlines. Utan stavar tror jag att benen hade tagit för mycket stryk. Men vänta
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:06Jag åkte mycket med stavar förut och funkar bra tycker jag. Särskilt om man åker långt och i uppförsbackar. Nackdelen med inlines (kontra rullskidor) är att det går så förbannat lätt och man måste köra på så snabbt om man vill få upp nån puls..
Jag åkte mycket med stavar förut och funkar bra tycker jag. Särskilt om man åker långt och i uppförsbackar. Nackdelen med inlines (kontra rullskidor) är att det går så förbannat lätt och man måste köra på så snabbt om man vill få upp nån puls..
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2010, 18:09Ja jag hojtar nästa gång jag är i närheten då 🙂
Ja jag hojtar nästa gång jag är i närheten då 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 22:38Kolla www.skike.se
Kolla http://www.skike.se