Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oj oj oj, du vet inte vad du ger dig in på med att försöka säga åt oss hur vi ska göra med våra hundar :@ ... neh skojja bara 😉
Men på tal om, så varieras det ganska mycket med hur hunden och jag går när vi går tillsammans. Och vad man är på för humör. :

15 minuter.. och jag som helst går en timme.. om dagen då det är helg. Annars runt en halvtimma på vardagen.
Fast idag inget, det var så himla kallt -17 ca. 😉

Jag vet, det är väl som att lägga sig i barnuppfostran! 😉

Evis, det är därför vi har topplistan. Så att det syns om man går mer. Men för att nå gruppmålet räcker 1 km. Det ska vara fullt möjligt för alla att klara och att vara med på!

Det är ju inget som säger att vi inte får gå mer. Poängen är ju just att ta sig ut, även om det bara är säg 10min/1km. Och när man väl är utanför dörren så kanske man tar sig ut på en längre tur.

Just! Därför vill jag gärna ha med topplistan så man ser hur man utvecklas och att det går bättre och bättre! (V)

Eva: Jag tycker du har gjort detta jätte bra verkligen! Dagens ros till dig! Nu väntar jag bara på att förkylningen skall ge efter så jag kan komma igång på "riktigt" =)

Men det här låter ju spännande.. Hoppas att kylan blir varmare här så jag kan gå! (H)

Men det här låter ju spännande.. Hoppas att kylan blir varmare här så jag kan gå! (H)

Jag skulle ju önska att vi registrerade tid. Ibland promenerar man kanske i skogen (som andra tidigare skrivit) eller i områden som man inte känner till och har svårt att mäta upp. Jag orkar oftast inte hålla på att mäta och registrera längden på alla str

Jag vill oxå köra på tid eftersom jag varierar mina promenader så gott jag kan för att inte bli less.