Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:39Tänk också på att det är _MINST_ 1km, inte max. 🙂 Så har ni rundor ni brukar gå som tar längre än 15-20min, så går ni 1km, vet ni inte hur lång ni faktiskt går, så skriv bara 1km för att få in det. Vill ni inte skriva det på rundan så registrera det sepa
Tänk också på att det är _MINST_ 1km, inte max. 🙂 Så har ni rundor ni brukar gå som tar längre än 15-20min, så går ni 1km, vet ni inte hur lång ni faktiskt går, så skriv bara 1km för att få in det. Vill ni inte skriva det på rundan så registrera det sepa
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 23:25Nej, man behöver inte skriva km över huvud taget. Vi behöver bara veta för oss själva att vi har gått minst 1km. Det är en samvetsfråga.
Förklarar hur jag räknar ut gruppmålet i tråden "Regler & sånt".
Nej, man behöver inte skriva km över huvud taget. Vi behöver bara veta för oss själva att vi har gått minst 1km. Det är en samvetsfråga.
Förklarar hur jag räknar ut gruppmålet i tråden "Regler & sånt".
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 23:36Okej Läs min KM som X min eller Km uteefter vårt egna tycke? 🙂 Mena bara på att man inte ska stirra sig blind på det. Att det viktiga är att vi tar oss ut 😀 Inte hur långt eller kort det blir.
Okej Läs min KM som X min eller Km uteefter vårt egna tycke? 🙂 Mena bara på att man inte ska stirra sig blind på det. Att det viktiga är att vi tar oss ut 😀 Inte hur långt eller kort det blir.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 00:05Angående golfen: går du minst 1 km i sträck så räknas det. Annars inte. Stopp på vägen gör att du inte går i ett sträck.
Angående golfen: går du minst 1 km i sträck så räknas det. Annars inte. Stopp på vägen gör att du inte går i ett sträck.