Quote from Guest on 12 April 2010, 18:08någon som har erfarenhet av märket "inov8"
funderar på att köpa "roclite285"
någon som har erfarenhet av märket "inov8"
funderar på att köpa "roclite285"
Quote from Katarina Lindbäck on 12 April 2010, 18:18Har ett par XTalon som jag trivs bra med och en Race Pro 22 rygga som också är bra.
Har ett par XTalon som jag trivs bra med och en Race Pro 22 rygga som också är bra.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:38Har mudclaw 270, kommer att köpa Oroc 280 som komplement (ståldobb). En mycket bra sko, den jag gillar bäst hittills.
Inov-8 X-talon 212 är MYCKET vanlig i orienteringskretsar bla.
Har mudclaw 270, kommer att köpa Oroc 280 som komplement (ståldobb). En mycket bra sko, den jag gillar bäst hittills.
Inov-8 X-talon 212 är MYCKET vanlig i orienteringskretsar bla.
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 19:39Sprang Ursvik 15km i morse i mina X-talon - jag gillar dom!
Sprang Ursvik 15km i morse i mina X-talon - jag gillar dom!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:13Jag använder inov 8, men då är det orientering som gäller. Mycket nöjd med dem. Betydligt smidigare än vanliga OL-skor.
Jag använder inov 8, men då är det orientering som gäller. Mycket nöjd med dem. Betydligt smidigare än vanliga OL-skor.
Quote from Therese Linner on 12 April 2010, 20:19Jag har 3 par Roclite. Ett par 282 och 2 par 295. Jag måste säga att jag älskar mina 295:or. Jag köpte ett extra par senast jag var i London så jag har ett par till... Jag sprang 3 varv på TECbanan som var blandad asfalt, grus och skogsstig i helgen och d
Jag har 3 par Roclite. Ett par 282 och 2 par 295. Jag måste säga att jag älskar mina 295:or. Jag köpte ett extra par senast jag var i London så jag har ett par till... Jag sprang 3 varv på TECbanan som var blandad asfalt, grus och skogsstig i helgen och d
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:02Jag gillar inov-8, speciellt deras ryggsäckar. Även jag har ett par x-talon som snart ska tas fram för året 🙂
Jag gillar inov-8, speciellt deras ryggsäckar. Även jag har ett par x-talon som snart ska tas fram för året 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 18:50Louise, mudclaw 270 är en lite vidare sko än x-talon 212. Testa den.
Louise, mudclaw 270 är en lite vidare sko än x-talon 212. Testa den.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:36Hur är de generellt i storleken?
Har 40 på "vanliga" skor men på mina löpardojor från Asics får jag ha 41,5 (!). Har förstått att F-lite är väldans smal. Vilken skall man ha om man har Kalle Anka-fötter?! Hallux valgus...
Sugen på F-lite 190 men kanske är
Hur är de generellt i storleken?
Har 40 på "vanliga" skor men på mina löpardojor från Asics får jag ha 41,5 (!). Har förstått att F-lite är väldans smal. Vilken skall man ha om man har Kalle Anka-fötter?! Hallux valgus...
Sugen på F-lite 190 men kanske är
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:58Nicklas>> Jag älskar mina Rocklite 285. De är mjuka i hälen och allmänt snälla och behagliga för fötterna. Det enda jag har hört om klagomål är att hålkappan är något kort - tror det bara är en vanesak.
Nicklas>> Jag älskar mina Rocklite 285. De är mjuka i hälen och allmänt snälla och behagliga för fötterna. Det enda jag har hört om klagomål är att hålkappan är något kort - tror det bara är en vanesak.