Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 14:15Jag sprang tre mil i tunn blötmodd på asfalt i vintras i en skruvdubbad 212:a. Tycker den skon funkar förvånansvärt bra på asfalt. (Nä nu skarvade jag allt lite, väggade efter 26 och promenad-joggade de sista 4 hem;))
Jag sprang tre mil i tunn blötmodd på asfalt i vintras i en skruvdubbad 212:a. Tycker den skon funkar förvånansvärt bra på asfalt. (Nä nu skarvade jag allt lite, väggade efter 26 och promenad-joggade de sista 4 hem;))
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 17:05Berodde antagligen på skorna! 🙂
Berodde antagligen på skorna! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2011, 21:24Det finns dom som tycker LL är terränglöpning. Det är dock bara lite ojämn stig. Jag ser mig tvungen 😉 att hålla med herr Homann. I terräng ska skorna sitta tight. annars kan man vricka foten eller åtm. tappa balansen!
Det finns dom som tycker LL är terränglöpning. Det är dock bara lite ojämn stig. Jag ser mig tvungen 😉 att hålla med herr Homann. I terräng ska skorna sitta tight. annars kan man vricka foten eller åtm. tappa balansen!
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 21:48Besökte en butik i London relativt nyligen, målet var att prova ut ett par 212:or. Lämnade butiken med ett par Roclite 295, framför allt på grund av mer dämpning samt en läst som passade mig bättre (mer utrymme i tåpartiet). Har nu testat på lite längre
Besökte en butik i London relativt nyligen, målet var att prova ut ett par 212:or. Lämnade butiken med ett par Roclite 295, framför allt på grund av mer dämpning samt en läst som passade mig bättre (mer utrymme i tåpartiet). Har nu testat på lite längre
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 23:11Kan rekommendera just F-Lite som allround-sko. Lätt som tusan, minimalt med dämpning och drop (som Klas säger nästan racing flats) och en sula som lämpar sej för både asfalt, grus och skog.
Kan rekommendera just F-Lite som allround-sko. Lätt som tusan, minimalt med dämpning och drop (som Klas säger nästan racing flats) och en sula som lämpar sej för både asfalt, grus och skog.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:39@Klas: Lite sent svar, har inte och läst på ett tag.
Jag köpte först Inov-8 270 Mudclaw, eftersom den satt på som en "normal" väglöpningssko brukar göra. Detta fungerar dock mindre bra för orientering, eftersom man springer mycket på skrå. Foten glider o
@Klas: Lite sent svar, har inte och läst på ett tag.
Jag köpte först Inov-8 270 Mudclaw, eftersom den satt på som en "normal" väglöpningssko brukar göra. Detta fungerar dock mindre bra för orientering, eftersom man springer mycket på skrå. Foten glider o
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:45Jag hade 270:n först, att byta till den från vanliga OL-skor var en ren fröjd. Den springer jag OL i numera. Köpte 280 i vintras för att det var så isigt. Tycker inte det känns någon större skillnad i hur de sitter på foten faktiskt. Mina 280 är ett halvt
Jag hade 270:n först, att byta till den från vanliga OL-skor var en ren fröjd. Den springer jag OL i numera. Köpte 280 i vintras för att det var så isigt. Tycker inte det känns någon större skillnad i hur de sitter på foten faktiskt. Mina 280 är ett halvt
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:25Har skaffat mig ett par Inov8 F-lite 230 (beställda från startfitness.co.uk). Jag har sprungit ett intervallpass och en terrängtävling i dem och så här långt tycker jag att de är kanon. Väldigt lätta, men kanske lite för "snabba" för mig då jag inte har t
Har skaffat mig ett par Inov8 F-lite 230 (beställda från startfitness.co.uk). Jag har sprungit ett intervallpass och en terrängtävling i dem och så här långt tycker jag att de är kanon. Väldigt lätta, men kanske lite för "snabba" för mig då jag inte har t
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 11:12Jag är väldigt sugen på ett par F-lite 195 som komplement till mina vff Bikila. Körde hela vintern i ett par X-talon 190 och älskade dem.
Någon som vet om det går att prova ett par F-lite 195 någonstans i Stockholm?
Jag är väldigt sugen på ett par F-lite 195 som komplement till mina vff Bikila. Körde hela vintern i ett par X-talon 190 och älskade dem.
Någon som vet om det går att prova ett par F-lite 195 någonstans i Stockholm?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:31Köpte Mudroc 280, för några veckor sedan. Har kört dem senaste två veckorna nu i terräng, lera, grusbana. Hur nöjd som helst. Jag är rätt mycket nybörjare med dels "odämpat", dels terränglöpning. Men detta har verkligen varit en kick.
Jag gick ner en sto
Köpte Mudroc 280, för några veckor sedan. Har kört dem senaste två veckorna nu i terräng, lera, grusbana. Hur nöjd som helst. Jag är rätt mycket nybörjare med dels "odämpat", dels terränglöpning. Men detta har verkligen varit en kick.
Jag gick ner en sto