Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninginov8
You need to log in to create posts and topics.

någon som har erfarenhet av märket "inov8"
funderar på att köpa "roclite285"

Har ett par XTalon som jag trivs bra med och en Race Pro 22 rygga som också är bra.

Har mudclaw 270, kommer att köpa Oroc 280 som komplement (ståldobb). En mycket bra sko, den jag gillar bäst hittills.

Inov-8 X-talon 212 är MYCKET vanlig i orienteringskretsar bla.

Sprang Ursvik 15km i morse i mina X-talon - jag gillar dom!

Jag använder inov 8, men då är det orientering som gäller. Mycket nöjd med dem. Betydligt smidigare än vanliga OL-skor.

Jag har 3 par Roclite. Ett par 282 och 2 par 295. Jag måste säga att jag älskar mina 295:or. Jag köpte ett extra par senast jag var i London så jag har ett par till... Jag sprang 3 varv på TECbanan som var blandad asfalt, grus och skogsstig i helgen och d

Jag gillar inov-8, speciellt deras ryggsäckar. Även jag har ett par x-talon som snart ska tas fram för året 🙂

Louise, mudclaw 270 är en lite vidare sko än x-talon 212. Testa den.

Hur är de generellt i storleken?
Har 40 på "vanliga" skor men på mina löpardojor från Asics får jag ha 41,5 (!). Har förstått att F-lite är väldans smal. Vilken skall man ha om man har Kalle Anka-fötter?! Hallux valgus...
Sugen på F-lite 190 men kanske är

Nicklas>> Jag älskar mina Rocklite 285. De är mjuka i hälen och allmänt snälla och behagliga för fötterna. Det enda jag har hört om klagomål är att hålkappan är något kort - tror det bara är en vanesak.