Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 19:3037 = mellanstadiebarn ...
37 = mellanstadiebarn ...
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 19:40Asfalt med Oroc 280? *rys!*
Asfalt med Oroc 280? *rys!*
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:02Magnus,
Jag har länge misstänkt att min vikt gör att jag kommer undan lite lätt, att det varit en anledning till att jag inte skadat mig osv...
Empiri bakom det? Nej, det har jag inte... Men, ibland tror jag att de skor jag har antagligen ska klara av såd
Magnus,
Jag har länge misstänkt att min vikt gör att jag kommer undan lite lätt, att det varit en anledning till att jag inte skadat mig osv...
Empiri bakom det? Nej, det har jag inte... Men, ibland tror jag att de skor jag har antagligen ska klara av såd
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:37Skador är en sak, men det LÅTER ju för j-t! (H)
Skador är en sak, men det LÅTER ju för j-t! (H)
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 09:29Magnus: jo, visst låter det lite illa med metalldobb på asfalt, men även där tror jag att mina små smygande steg och relativt låga vikt och låga tempo lindrar det hela... Det har sina fördelar att vara pygmé... (H)
Premiärlöpt i Inov-8 X-Talon 160...
13
Magnus: jo, visst låter det lite illa med metalldobb på asfalt, men även där tror jag att mina små smygande steg och relativt låga vikt och låga tempo lindrar det hela... Det har sina fördelar att vara pygmé... (H)
Premiärlöpt i Inov-8 X-Talon 160...
13
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 14:05På tal om metall på asfalt så sprang jag igår 25Km (nästan bara skogsstig) i mina Icebug Spirit2 OLX och avslutade med 2Km asfalt. Men då var inte ben och fötter glada! Antar att mina 68Kg på 180cm också gör sitt..
På tal om metall på asfalt så sprang jag igår 25Km (nästan bara skogsstig) i mina Icebug Spirit2 OLX och avslutade med 2Km asfalt. Men då var inte ben och fötter glada! Antar att mina 68Kg på 180cm också gör sitt..
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 02:38Dammar av den här fina gamla tråden.
Har ni några tips till mig som är helt ny på "trailskor". Vilka skulle passa bäst till mig som ska köra Icebug 24 i höst?
Mvh
Pär
Dammar av den här fina gamla tråden.
Har ni några tips till mig som är helt ny på "trailskor". Vilka skulle passa bäst till mig som ska köra Icebug 24 i höst?
Mvh
Pär