Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningInov8?!?
You need to log in to create posts and topics.

Åh, vad härligt många svar!

Jag blev lite sugen på Stockholm trail i slutet av juni. Har dock aldrig någonsin sprungit obanat, det är tydligen inte bara stigar att springa i det loppet...
Jag har sprungit del 1 på Roslagsleden i vanliga NB 890v2, i för s

Trailroc 245 är jag riktigt sugen på, men med tanke på att priset är rätt högt kanske det blir new balance mt110 istället.

Nån som kan säga hur stor skillnaden är mellan f-lite 195 och 230? I känslan alltså, vikten har jag koll på 🙂
Tänkte köpa ett and

Jag har både F-lite 195 och 230.

http://swedentrails.com/inov-8-f-lite-195/
Jungfrutur

Jag var väldigt förtjust i 195 till en början. Lätt, responsiv och riktigt kvick. Man har i princip direktkontakt

Tack, Jens, för ett grymt bra svar!

Glad i hågen kom jag hem från Addnature med ett par X-talon 160, men känner mig nu lite osäker på storleken! Jag köpte ett halvnummer mindre än mina Oroc 280 där jag haft tjockare strumpor i. Fick för mig att man i skogen inte vill ha för stora skor, man

@Jenny så du fick på dig barnskon? Grattis må jag säga..! X-talon 212s överdel och X-talon 190s sula! den skon blir grym! Mina X-talons sitter rätt tight och det har funkat bra på allt från korta snabba rundor till långpass. Antar att det är en smaksak me

Jag vill att min sitter tight som fan i skogen. Ingen höjdare att glida omkring i skon.

Barnskor? Fasen, de är ju stl 37!
Jag hade alltid stl 35 förr i tiden, med åren har fötterna växt, eller så har tålamodet att "gå ut skor" blivit mindre? Ärligt så är det nog lite av båda, men löparskor måste ju vara större än vanliga skor. I vanliga sko

Jag har sprungit mycket asfalt med mina X-talon 212s och jag tycker det funkar OK, är inte så gnällig. Jag skulle gärna ha den sko du har då ovandelen på 212an är mycket tåligare än 190. Tjock sula behöver jag inte i mjuk terräng så den skulle vara perfek

Hörrudu, Jens, nu känner jag mig bara mer och mer nöjd med mitt köp! (H)
Jag är inte heller så gnällig, det gick tex alldeles utmärkt att springa på asfalt långa sträckor med Oroc 280, men det är ju inte ultimat precis... (Missbedömning av underlag, kan m