Quote from Guest on 25 April 2007, 15:07Hej, har ni några tips på inspirerande ooch roliga/bra böcker som handlar om löpning eller friidrott. Alltså skönlitterära böcker/biografier främst, inte rena faktaböcker. 🙂
- peppande böcker.. med lite tips.
Hej, har ni några tips på inspirerande ooch roliga/bra böcker som handlar om löpning eller friidrott. Alltså skönlitterära böcker/biografier främst, inte rena faktaböcker. 🙂
- peppande böcker.. med lite tips.
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 15:17Jag har precis börjat köpa lösnummer av runners world och hitils (2 nummer) har tidningen varit underpart inspirerande för min löpning. Böcker har jag inte investerat i några än sedan jag började min sena löparkariär 🙂
Mvh Anders
Jag har precis börjat köpa lösnummer av runners world och hitils (2 nummer) har tidningen varit underpart inspirerande för min löpning. Böcker har jag inte investerat i några än sedan jag började min sena löparkariär 🙂
Mvh Anders
Quote from Camilla Höög on 25 April 2007, 17:37Vad tror ni om "Jag vill ju bara se bra ut naken!" av Jonas Colting?
"Lättlästa kapitel om träning varvas med spännande motivationshistorier, otroligt men sant fakta och anekdoter inom idrottens värld."
Jag har inte läst den själv. Endast 39kr så den skad
Vad tror ni om "Jag vill ju bara se bra ut naken!" av Jonas Colting?
"Lättlästa kapitel om träning varvas med spännande motivationshistorier, otroligt men sant fakta och anekdoter inom idrottens värld."
Jag har inte läst den själv. Endast 39kr så den skad
Quote from Jonas Täng on 25 April 2007, 18:36Colting är kul. 🙂
Karnazes Ultramarathon Man tycker jag är inspirerande.
Liksom Running through the wall av Neal Jamison.
Colting är kul. 🙂
Karnazes Ultramarathon Man tycker jag är inspirerande.
Liksom Running through the wall av Neal Jamison.
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 21:48Jag gillar Colting och hans bok. Lättsmält och motiverande, och ett och annat tips snappar nog de flesta upp som läser den. Rekommenderas. Nästan gratis dessutom.
Jag gillar Colting och hans bok. Lättsmält och motiverande, och ett och annat tips snappar nog de flesta upp som läser den. Rekommenderas. Nästan gratis dessutom.
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 22:11Coltings bok e bra, köp!
Fast jag tror man får vara lite kritisk när man läser.
Men mycket bra med tips helt klart.
Såg att han kommit ut med en kokbok nu också, "Maten som gör att du ser bra ut naken" eller nåt liknande.Instämmer även med föregående o
Coltings bok e bra, köp!
Fast jag tror man får vara lite kritisk när man läser.
Men mycket bra med tips helt klart.
Såg att han kommit ut med en kokbok nu också, "Maten som gör att du ser bra ut naken" eller nåt liknande.
Instämmer även med föregående o
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 07:52Coltings bok rockar!! Kanonbra o värd varenda öre! Förvånandsvärt billig!!
Jag gillar hans träningsfilosofi.. Att det ska vara roligt och inte göra ont. Vi motionärer tenderar att köra för hårt osv.. Mycket läsvärt!!
sen.. vem vill inte se snygg ut nak
Coltings bok rockar!! Kanonbra o värd varenda öre! Förvånandsvärt billig!!
Jag gillar hans träningsfilosofi.. Att det ska vara roligt och inte göra ont. Vi motionärer tenderar att köra för hårt osv.. Mycket läsvärt!!
sen.. vem vill inte se snygg ut nak
Quote from Martin Trygg on 26 April 2007, 11:07Jag tycker Colting är galen. Både kostmässigt och träningsmässigt. Paleokost och lågintensiv träning, blähä... Men som sagt, bara MIN åsikt...
Håller också på Runners World som bästa inspirationskälla. Om man lägger ihop många så ser det nästan ut som en
Jag tycker Colting är galen. Både kostmässigt och träningsmässigt. Paleokost och lågintensiv träning, blähä... Men som sagt, bara MIN åsikt...
Håller också på Runners World som bästa inspirationskälla. Om man lägger ihop många så ser det nästan ut som en
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 11:45Coltings bok är bra och har många vettiga åsikter, men hans idéer kunde fylla en tredjedel av hans redan tunna bok, det är mycket upprepningar och irrelevanta citatsidor som bara är utfyllnad.
Jag håller personligen inte med om hans stenålderskost, jag t
Coltings bok är bra och har många vettiga åsikter, men hans idéer kunde fylla en tredjedel av hans redan tunna bok, det är mycket upprepningar och irrelevanta citatsidor som bara är utfyllnad.
Jag håller personligen inte med om hans stenålderskost, jag t
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 12:38Jag håller inte heller med hans kostideér.. Men funkar det för honom så är det ju OK. alla håller ju inte med om hans träningsfilosofi heller.
Men jag gillar det där att varje träning INTE behöver vara en nära dödenupplevelse!! (hv)
Jag håller inte heller med hans kostideér.. Men funkar det för honom så är det ju OK. alla håller ju inte med om hans träningsfilosofi heller.
Men jag gillar det där att varje träning INTE behöver vara en nära dödenupplevelse!! (hv)