Quote from Fredrik Närenfors on 26 April 2007, 12:44Alla tränar ju inte för att vinna en Iron man heller. Det ställer helt andra krav än ett 10000 m lopp eller ett tre mils tempo på cykel
Alla tränar ju inte för att vinna en Iron man heller. Det ställer helt andra krav än ett 10000 m lopp eller ett tre mils tempo på cykel
Quote from Lotta W on 26 April 2007, 13:15Ingen tjänar på att köra sönder kroppen, oavsett om man satsar på 10000m eller IM, vilket (väl?) är grundprincipen med att köra mycket med lågintensiv träning. Å andra sidan har jag inte läst Coltings bok: har diskuterat med träningskompisarna på långpass
Ingen tjänar på att köra sönder kroppen, oavsett om man satsar på 10000m eller IM, vilket (väl?) är grundprincipen med att köra mycket med lågintensiv träning. Å andra sidan har jag inte läst Coltings bok: har diskuterat med träningskompisarna på långpass
Quote from Fredrik Närenfors on 26 April 2007, 14:09Jag tänkte snarare på hans diet. Han är liksom tvungen att kunna klara sin distans på fett. Kan bara tillsätta en viss mängd kolhydrater i timmen och det blir till slut för lite för att kunna hålla glykogenlagren fyllda.
Lågintensiv träning är en helt an
Jag tänkte snarare på hans diet. Han är liksom tvungen att kunna klara sin distans på fett. Kan bara tillsätta en viss mängd kolhydrater i timmen och det blir till slut för lite för att kunna hålla glykogenlagren fyllda.
Lågintensiv träning är en helt an
Quote from Therese Woodhill on 26 April 2007, 15:29Kanske kan böcker om folk som skadat sig och senare kommti tiibaka vara inspirerande. Jag har en bok som heter möta motstånd som är inspirerande.
Kanske kan böcker om folk som skadat sig och senare kommti tiibaka vara inspirerande. Jag har en bok som heter möta motstånd som är inspirerande.
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 17:29Har prenumenerat på runners world i över ett år nu och jag måste däga att jag blir lika glad varje gång tidningen kommer... Det står alltid någor nytt och intressant! 🙂
Har prenumenerat på runners world i över ett år nu och jag måste däga att jag blir lika glad varje gång tidningen kommer... Det står alltid någor nytt och intressant! 🙂
Quote from ellen olsson on 27 April 2007, 00:01> Ingen tjänar på att köra sönder kroppen, oavsett om man satsar på 10000m eller IM, vilket (väl?) är grundprincipen med att köra mycket med lågintensiv träning.
Många av våra mest framgångsrika idrottsmän - inklusive triathleter - kör relativt mycket lå
> Ingen tjänar på att köra sönder kroppen, oavsett om man satsar på 10000m eller IM, vilket (väl?) är grundprincipen med att köra mycket med lågintensiv träning.
Många av våra mest framgångsrika idrottsmän - inklusive triathleter - kör relativt mycket lå
Quote from Emma Sjöberg on 27 April 2007, 06:57Alltså borde Olle se till att Runners World gör ett erbjudande till oss här på FunBeat via banners eller liknadne.. en win-win situation!
Alltså borde Olle se till att Runners World gör ett erbjudande till oss här på FunBeat via banners eller liknadne.. en win-win situation!
Quote from ellen olsson on 27 April 2007, 18:49Precis! Det är annat än iForm det. Efter att ha bläddrat igenom två nummer så förstår jag varför jag aldrig någonsin köpt den tidigare. Jag tycker att iForm suger! :@
Precis! Det är annat än iForm det. Efter att ha bläddrat igenom två nummer så förstår jag varför jag aldrig någonsin köpt den tidigare. Jag tycker att iForm suger! :@
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 19:01Fast RW är en ganska trist historia också, speciellt om man haft den några år. Den kör liksom samma artiklar om och om igen. Som att det är ett nytt gäng prenmeranter varje år eller att samma prenumeranter önskar liknande artiklar.
Typ, Sthlm Marathon oc
Fast RW är en ganska trist historia också, speciellt om man haft den några år. Den kör liksom samma artiklar om och om igen. Som att det är ett nytt gäng prenmeranter varje år eller att samma prenumeranter önskar liknande artiklar.
Typ, Sthlm Marathon oc
Quote from ellen olsson on 27 April 2007, 19:09> Fast RW är en ganska trist historia också, speciellt om man haft den några år. Den kör liksom samma artiklar om och om igen. Som att det är ett nytt gäng prenmeranter varje år eller att samma prenumeranter önskar liknande artiklar.
Det gäller i princip
> Fast RW är en ganska trist historia också, speciellt om man haft den några år. Den kör liksom samma artiklar om och om igen. Som att det är ett nytt gäng prenmeranter varje år eller att samma prenumeranter önskar liknande artiklar.
Det gäller i princip