Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 21:01Leena Gammelgard- Besegra berget inom dig
Om bergsbestigning, men ändå inspirerandeTill båda polerna (utan skägg)-
Catharine Hartley
Om skidåkning??
Visar att det aldrig är för sent, och aldrig för långt.Pulsträning Camilla Porsman
Kanske lite väl myc
Leena Gammelgard- Besegra berget inom dig
Om bergsbestigning, men ändå inspirerande
Till båda polerna (utan skägg)-
Catharine Hartley
Om skidåkning??
Visar att det aldrig är för sent, och aldrig för långt.
Pulsträning Camilla Porsman
Kanske lite väl myc
Quote from Torbjörn Ohlsson on 27 April 2007, 21:39Vem behöver litteratur när man har Funbeat att inspireras av. 🙂
Vem behöver litteratur när man har Funbeat att inspireras av. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2007, 12:25Håller med om att många facktidningar öht har _hög_ upprepningsfaktor. Det är ungefär samma saker som händer över ett år.
Håller med om att många facktidningar öht har _hög_ upprepningsfaktor. Det är ungefär samma saker som händer över ett år.
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 22:25Jag var på bibblan och hittade en gammal bok (från 1995) här om dagen, "spring för kärleken och livet. Ludvig Rasmusson skriver på ett så kärleksfullt och härligt sätt om löpning att boken fick mig väldigt lockad att snöra på mig skorna. Som entusiastmera
Jag var på bibblan och hittade en gammal bok (från 1995) här om dagen, "spring för kärleken och livet. Ludvig Rasmusson skriver på ett så kärleksfullt och härligt sätt om löpning att boken fick mig väldigt lockad att snöra på mig skorna. Som entusiastmera