Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 09:11Ja, och då köper du kanttråd med två hekto straffvikt?
Ja, och då köper du kanttråd med två hekto straffvikt?
Quote from Berit Bengtson on 2 July 2012, 10:14Även för en lätt cyklist så mer än uppvägs den lilla totala viktökningen av det lägre rullmotståndet.
Även för en lätt cyklist så mer än uppvägs den lilla totala viktökningen av det lägre rullmotståndet.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 10:16Lägre rullmotstånd beroende på fälg?
Lägre rullmotstånd beroende på fälg?
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 11:13Om fördelarna med kanttrådsdäck uppvägde nackdelarna i jämförelsen kanttråd - tubdäck så skulle hela proffsklungan köra kanttråd. Garanterat. Nu är det inte riktigt så, lindrigt uttryckt.
Jag tror att ett par fina tubdäck rullar mer än tillräckligt bra fö
Om fördelarna med kanttrådsdäck uppvägde nackdelarna i jämförelsen kanttråd - tubdäck så skulle hela proffsklungan köra kanttråd. Garanterat. Nu är det inte riktigt så, lindrigt uttryckt.
Jag tror att ett par fina tubdäck rullar mer än tillräckligt bra fö
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:51Är även jag på väg mot mitt första par aerohjul. Har dock snöat in på Reynolds. Det finns några varianter att välja mellan, Assault, DV3K och Strike (finns kanske ännu fler).
Någon som har något att säga om dessa och kanske någon rekommendation mellan d
Är även jag på väg mot mitt första par aerohjul. Har dock snöat in på Reynolds. Det finns några varianter att välja mellan, Assault, DV3K och Strike (finns kanske ännu fler).
Någon som har något att säga om dessa och kanske någon rekommendation mellan d