Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 17:58Det är nog inte lagligt att dunka på bilarna om de kommer för nära, om man ska tro Aftonbladet:
1991 startade programledaren Robert Aschberg en trend när han sparkade in en bildörr vid ett övergångsställe. Dömdes i hovrätten för skadegörelse till 30 dags
Det är nog inte lagligt att dunka på bilarna om de kommer för nära, om man ska tro Aftonbladet:
1991 startade programledaren Robert Aschberg en trend när han sparkade in en bildörr vid ett övergångsställe. Dömdes i hovrätten för skadegörelse till 30 dags
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 18:14Jag har funderat på hur illa det skulle ta om man medvetet råkade träffa backspegeln på någon av de fordon som kör extra nära och snabbt. Sen skulle man gjort en actionroll i diket för att accentuera situationen och på det viset skrämma lite vett i id|0te
Jag har funderat på hur illa det skulle ta om man medvetet råkade träffa backspegeln på någon av de fordon som kör extra nära och snabbt. Sen skulle man gjort en actionroll i diket för att accentuera situationen och på det viset skrämma lite vett i id|0te
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 18:20Det var lite häftigare när Per Bill var ute med barnvagn.
Det var lite häftigare när Per Bill var ute med barnvagn.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:02Hej o TACK för alla era...jag har sprungit i precis 20 år,för det var i lumpen jag blev tvingad o springa tills vi spydde..INNAN lumpen orkade jag bara kuta knappa 1-2 km..
På landet har jag sprungit VARJE sommar sen dess.."grusvägen bort..ner 1 MYSIG pr
Hej o TACK för alla era...jag har sprungit i precis 20 år,för det var i lumpen jag blev tvingad o springa tills vi spydde..INNAN lumpen orkade jag bara kuta knappa 1-2 km..
På landet har jag sprungit VARJE sommar sen dess.."grusvägen bort..ner 1 MYSIG pr
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 21:28Var just ute och sprang på en gång- och cykelväg när jag hörde en moppe komma bakifrån. Jag sprang mitt på vägen och den saktade in. När den körde förbi såg jag att han/hon hade en golfbag på "pakethållaren". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gr
Var just ute och sprang på en gång- och cykelväg när jag hörde en moppe komma bakifrån. Jag sprang mitt på vägen och den saktade in. När den körde förbi såg jag att han/hon hade en golfbag på "pakethållaren". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gr
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:51Det där att bara sparka in bildörren är verkningslöst och lämnar alldeles för många vittnen. Tyvärr så är granatgevär så jobbiga att springa med.
Det där att bara sparka in bildörren är verkningslöst och lämnar alldeles för många vittnen. Tyvärr så är granatgevär så jobbiga att springa med.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 19:56Camilla: "Påminner om händelser för länge sen ? Hur menar hon ?
Är det lumpen du menar ? Tack att du "tycker om de" i alla fall.. Då hade jag flickvän..:-)Det var efter"tortyren" jag beslöt mig för o SKAFFA mig kondis...började med o försöka klara 3 km
Camilla: "Påminner om händelser för länge sen ? Hur menar hon ?
Är det lumpen du menar ? Tack att du "tycker om de" i alla fall.. Då hade jag flickvän..:-)
Det var efter"tortyren" jag beslöt mig för o SKAFFA mig kondis...började med o försöka klara 3 km
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 23:36Från förra seklet menar jag
Från förra seklet menar jag