Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 19:04Började springa på asfalt och det går bra upp åt milen sen får jag ont i skinkan/rumpan efter att ha vurpat och landat på en sten när jag åkte offpist där det saknades snö (mycket dumt). Försöker därför alltid springa i väggrenen eller på mjukare underlag
Började springa på asfalt och det går bra upp åt milen sen får jag ont i skinkan/rumpan efter att ha vurpat och landat på en sten när jag åkte offpist där det saknades snö (mycket dumt). Försöker därför alltid springa i väggrenen eller på mjukare underlag
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 19:50Sprang idag ca 8 km på grusväg, började få ganska rejält ont i knäna. Sedan fortsatte jag löpa 4,5 km i kuperade småstigar i skogen då försvann knäsmärtan.
Tror det är det ensidiga som gör att jag får ont, men vet ju inte riktigt och inte heller vad det
Sprang idag ca 8 km på grusväg, började få ganska rejält ont i knäna. Sedan fortsatte jag löpa 4,5 km i kuperade småstigar i skogen då försvann knäsmärtan.
Tror det är det ensidiga som gör att jag får ont, men vet ju inte riktigt och inte heller vad det
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:24Det är ganska enkelt,
På asfalterad väg har man nästintill bara ett enda steg. På små stigar är nästan aldrig det förra steget det nästa likt.
Ett steg(asfalt) mot tusentals(stig) olika.
Undra vad som kan ge överbelatningsskador snabbast?
Det är ganska enkelt,
På asfalterad väg har man nästintill bara ett enda steg. På små stigar är nästan aldrig det förra steget det nästa likt.
Ett steg(asfalt) mot tusentals(stig) olika.
Undra vad som kan ge överbelatningsskador snabbast?
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:53Regel nr1: ensidighet är aldrig bra - i någon form.
Regel nr1: ensidighet är aldrig bra - i någon form.