Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:44Visst kan man ha olika uppfattningar Tommy. Jag kan ju hålla med dig till viss del där tävlingen på motionsloppen blir lite väl allvarliga och löjliga men jag tror att så länge som det finns motionslopp så kommer det finnas en förstaklunga där det kommer
Visst kan man ha olika uppfattningar Tommy. Jag kan ju hålla med dig till viss del där tävlingen på motionsloppen blir lite väl allvarliga och löjliga men jag tror att så länge som det finns motionslopp så kommer det finnas en förstaklunga där det kommer
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:47Väldigt många "motionärer" vill inte tävla och då få reda på hur bra de är.
Känns tryggare med Bräkne-Hoby rundan där de inte riskerar så mycket prestige.
Väldigt många "motionärer" vill inte tävla och då få reda på hur bra de är.
Känns tryggare med Bräkne-Hoby rundan där de inte riskerar så mycket prestige.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:26Tävlingsmomentet är kul även för den som inte har en chans att hålla hjul i "riktiga" lopp. Motionslopp kommer alltid innebära att någon vill köra fortare än någon annan.
Tävlingsmomentet är kul även för den som inte har en chans att hålla hjul i "riktiga" lopp. Motionslopp kommer alltid innebära att någon vill köra fortare än någon annan.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:29Då finns sportklassen att testa sina vingar i.
Ganska dumt att ställa till med vurpor om inte alla förstår att det mätning på gång.
Då finns sportklassen att testa sina vingar i.
Ganska dumt att ställa till med vurpor om inte alla förstår att det mätning på gång.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:30Mäter man vurpor?
Mäter man vurpor?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:32De brukar mäta kroppsdelar.
De brukar mäta kroppsdelar.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:41Ok, fast det är inte lika långa kroppsdelar som i elitklassen då?
Ok, fast det är inte lika långa kroppsdelar som i elitklassen då?
Quote from Lena O on 1 June 2009, 22:44Sedan finns det tävlingscyklister som vill testa sina vingar mot motionärer och sätter de på plats. Driva upp tempot bland de orutinerade motionären och skapa onödig trötthet och olyckor.
trist (t-)
Sedan finns det tävlingscyklister som vill testa sina vingar mot motionärer och sätter de på plats. Driva upp tempot bland de orutinerade motionären och skapa onödig trötthet och olyckor.
trist (t-)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 07:13De klubbar som är SCF-anslutna borde tvingas att arrangera lopp.
Ungefär som i Danmark.
Där vimlar det av lopp och cyklister.
De klubbar som är SCF-anslutna borde tvingas att arrangera lopp.
Ungefär som i Danmark.
Där vimlar det av lopp och cyklister.
Quote from Lena O on 2 June 2009, 07:16motionslopp, tävlingar eller båda?
motionslopp, tävlingar eller båda?