Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:27Åsa: Om jag kunde göra den i snö upp över vaderna i december (det blev inte många steg jag sprang kan jag ju avslöja) så kan du göra den nu med vilket intervall som helst som du känner att du klarar av. *pepp!*
Åsa: Om jag kunde göra den i snö upp över vaderna i december (det blev inte många steg jag sprang kan jag ju avslöja) så kan du göra den nu med vilket intervall som helst som du känner att du klarar av. *pepp!*
Quote from Magnus Gelang on 29 March 2010, 20:52Jo jag vet att jag kan gå den,,,vet dock bara inte om jag får den tiden på onsdag.
Men jag ska försöka 🙂
Jo jag vet att jag kan gå den,,,vet dock bara inte om jag får den tiden på onsdag.
Men jag ska försöka 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:25Susanne A; "Detta gjorde att jag kapade tid, men kände mig mer utmattad"
Och det är exakt det du förbättrar dig av!!! (t+)
Susanne A; "Detta gjorde att jag kapade tid, men kände mig mer utmattad"
Och det är exakt det du förbättrar dig av!!! (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 29 March 2010, 22:30Precis min point i frågan. Det är inte farligt att känna sig utmattad ibland. 😉
Precis min point i frågan. Det är inte farligt att känna sig utmattad ibland. 😉
Quote from Magnus Gelang on 29 March 2010, 23:03Nej jag tror inte heller det är farligt att bli utmattad ibland,,,fast när fötterna knappt lyfts från underlaget och man nästan snubblar så är det inte speciellt roligt eller inspirerande att fortsätta springa. När jag då övergick till gång så hade jag bå
Nej jag tror inte heller det är farligt att bli utmattad ibland,,,fast när fötterna knappt lyfts från underlaget och man nästan snubblar så är det inte speciellt roligt eller inspirerande att fortsätta springa. När jag då övergick till gång så hade jag bå
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 00:09Det är ju skönt att springa tills man är riktigt utmattad och knappt kan gå hem sista biten. 😀 Då kan man ligga i soffan med riktigt gott samvete sen. 🙂
Det är ju skönt att springa tills man är riktigt utmattad och knappt kan gå hem sista biten. 😀 Då kan man ligga i soffan med riktigt gott samvete sen. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 30 March 2010, 08:28Hehe 😀
Hehe 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 19:46Nej, jag vet att det inte är farligt! 🙂 Men jag föredrar att ta ut mig på mina medellånga och korta rundor. Mina långpass (som milsrundor fortfarande är för mig) ska vara njutrundor där jag kopplar av både mentalt och fysiskt (så mycket man nu _kan_ sla
Nej, jag vet att det inte är farligt! 🙂 Men jag föredrar att ta ut mig på mina medellånga och korta rundor. Mina långpass (som milsrundor fortfarande är för mig) ska vara njutrundor där jag kopplar av både mentalt och fysiskt (så mycket man nu _kan_ sla
Quote from Catharina Brattlin on 30 March 2010, 19:59Det är sant Susanne. Långpassen på träning ska vara njutningsfulla. Det ska kännas som om man kunde kört ett varv till. 😉
Fast, VU är väl en "tävling"? Då var det helt rätt att ta ut Dig. 🙂
Det är sant Susanne. Långpassen på träning ska vara njutningsfulla. Det ska kännas som om man kunde kört ett varv till. 😉
Fast, VU är väl en "tävling"? Då var det helt rätt att ta ut Dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 20:01Sylvia skrev: "Fast, VU är väl en "tävling"? Då var det helt rätt att ta ut Dig."
*mummlar och muttrar* 😉
Sylvia skrev: "Fast, VU är väl en "tävling"? Då var det helt rätt att ta ut Dig."
*mummlar och muttrar* 😉