Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 22:45Anton A: Har specialidrott i skolan på tisdagar och det är ett av de pass som absolut inte går att flytta
Anton A: Har specialidrott i skolan på tisdagar och det är ett av de pass som absolut inte går att flytta
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 23:01Tack Fredrik.
Tack Fredrik.
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 23:05Lite irriterande trend faktiskt att skorna blir mindre och mindre (för samma storlek) för att tillverkarna ska få ner vikten eftersom de brukar jämföra vikten för storlek 9.
Har själv inte Talon dock.
Lite irriterande trend faktiskt att skorna blir mindre och mindre (för samma storlek) för att tillverkarna ska få ner vikten eftersom de brukar jämföra vikten för storlek 9.
Har själv inte Talon dock.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 00:24Lars-Åke, det där var intressant. Jag har upplevt att jag måste köpa större och större storlekar när jag köper löparskor så det kan ju stämma med det du sade.
Lars-Åke, det där var intressant. Jag har upplevt att jag måste köpa större och större storlekar när jag köper löparskor så det kan ju stämma med det du sade.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 07:44Richard, nu har jag kollat mina skor ang. storlekarna:
Mina New Balance 903 är UK 5.5, US 7.5
Mina X-talon 212 är UK 5.5, US M 6.5, US W 8
Samma med Roclite 285.Ingen ordning alls med andra ord... men Inov-8 är brittiska så jag skulle lita mest på UK
Richard, nu har jag kollat mina skor ang. storlekarna:
Mina New Balance 903 är UK 5.5, US 7.5
Mina X-talon 212 är UK 5.5, US M 6.5, US W 8
Samma med Roclite 285.
Ingen ordning alls med andra ord... men Inov-8 är brittiska så jag skulle lita mest på UK
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 08:20Tack, bäst jag mailar affären.
Tack, bäst jag mailar affären.